شمانیوز
شما نیوز

کفاشیان: به فدراسیون برنمیگردم!

نایب رییس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: باید هر کسی می آید، سریعا برود سراغ مجمع و انتخابات را برگزار کند تا زودتر تکلیف مدیریت فدراسیون روشن شود.

کفاشیان: به فدراسیون برنمیگردم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛ علی کفاشیان درباره اینکه گفته می شود او استعفای رسمی از نایب رییسی فدراسیون نداده و می تواند سرپرست باشد، اظهار داشت: در انتخاباتی که حدود 4 سال قبل انجام شد، من به عنوان نایب رییس اول فدراسیون انتخاب شدم. من در این سمت تا فروردین امسال حضور داشتم که در آن مقطع به دلیل مسائل بازنشستگی کنار رفتم.

به عنوان نایب رییس امضای اسناد و اوراق بهادار را انجام می دهم، اما وقتی گفتند به خاطر مسائل بازنشستگی نمی توانم باشم، دیگر حضور پیدا نکردم. به آقای تاج هم این اختیار را دادم که اگر می خواهد کسی را به جای من انتخاب کند، یک نفر را به مجمع معرفی کند و رای بگیرد. این کار انجام نشد. من هم استعفای کتبی ندادم و فقط در فدراسیون حضور پیدا نکردم.

وی ادامه داد: من این سمت را دارم. بحث این است که اگر بخواهم الان مشغول شوم و این خلا زمانی را پر کنم، مسئولان ورزش کشور باید از اختیاراتی که دارند، مجوز را بگیرند تا من بتوانم کارها را 2، 3 ماهه پیش ببرم. الان مهم نیست چه کسی می آید. باید هر کسی می آید، سریعا برود سراغ مجمع و انتخابات را برگزار کند تا زودتر تکلیف مدیریت فدراسیون روشن شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که می تواند سرپرست فدراسیون باشد یا خیر، گفت: من تمایلی برای این کار ندارم، اما هر کسی از دستم برمی آید، برای فوتبال انجام می دهم.

وی افزود: باید همه دغدغه ما این باشد که فوتبال را به سرمنزل مقصود برسانیم. این بلاتکلیفی می تواند به فوتبال ضربه بزند. باید زودتر هیات رییسه تکلیف را مشخص کند. درباره بحث بازنشستگی هم چه من باشم و چه بهاروند، باید مجوزهای لازم برای حضور یک فرد به عنوان سرپرست صادر شود.

نایب رییس پیشین فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تاج در دوران ریاست فدراسیون گفت: تاج هم واقعا تلاش خود را کرد و شاید موانعی بوده که نتوانسته برخی کارها را انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied