شمانیوز
شما نیوز

آندرس اینیستا با کوبه به لیگ قهرمانان آسیا رسید

تیم ویتسل کوبه با پیروزی مقابل کاشیما آنتلرز در فینال جام امپراطوری ژاپن، یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

 آندرس اینیستا با کوبه به لیگ قهرمانان آسیا رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  فینال جام حذفی ژاپن که با نام جام امپراطوری برگزار می‌شود، امروز دیدار نهایی خود را پشت سر گذاشت. دو تیم کاشیما آنتلرز و ویتسل کوبه که تیم هایی شناخته شده محسوب می‌شوند، در این بازی به مصاف هم رفتند و در پایان این یاران آندرس اینیستا بودند که با نتیجه 2-0 برنده مسابقه شدند.

در این دیدار اینیستا و پودولسکی در ترکیب اصلی ویتسل کوبه قرار داشتند و داوید ویا نیز لحظات پایانی به زمین آمد.

هر دو گل ویتسل کوبه در نیمه اول رقم خورد. یکی از آن ها را تومویا اینوکای مدافع کاشیما زد و دیگری را هم نوریاکی فوجیموتو به ثمر رساند. در نیمه دوم شاگردان گو ایوا تلاش زیادی انجام دادند اما موفق به گلزنی نشدند.

با این نتیجه ویتسل کوبه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و فصل آینده شاهد حضور ستاره های سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در این تورنمنت خواهیم بود. این در حالی است که بسیاری امیدوار بودند ویتسل کوبه سال پیش به لیگ قهرمانان برسد تا دوئل ژاوی - اینیستا رقم بخورد اما این اتفاق رخ نداد.

12

بنابراین یوکوهامو مارینوس و ویتسل کوبه دو نماینده مستقیم ژاپن خواهند بود و اف سی توکیو و کاشیما آنتلرز در پلی آف به میدان خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied