شمانیوز
شما نیوز

چلسی و پیشنهاد مبادله ژیرو با مهاجم لیون

با آغاز سال نوی میلادی، بازار نقل و انتقالات زمستانی شروع شد و گمانه زنی ها در مورد آینده بازیکنان آغاز شده است. طبق گزارش منتشره در اسکای سپورتس، سران باشگاه چلسی قصد دارند تا اولیویه ژیرو را به سران باشگاه لیون پیشنهاد کنند تا با قیمت ارزان تری بتوانند موسی دمبله را به خدمت بگیرند.

چلسی و پیشنهاد مبادله ژیرو با مهاجم لیون

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوزو به نقل از فوتبالی؛ موسی دمبله بازیکن محبوبی در لیگ برتر انگلیس است. 

این درحالی است که چلسی با هدایت فرانک لمپارد در بازار زمستانی به دنبال مهاجمی است که در کنار تامی آبراهام او را به کار بگیرد. آبراهام در رقابتهای این فصل لیگ برتر 12 گل به ثمر رسانده ولی سران چلسی گزینه ایده آلی برای همراهی او در تیمشان نمی بینند.

موسی دمبله در 18 دیداری که در رقابتهای این فصل لیگ برتر برگزار کرده ، 10 گل به ثمر رسانده و حالا توجه باشگاه های مختلفی  در فوتبال انگلیس از جمله یونایتد و چلسی را به خود جلب کرده است. از سوی دیگر سران باشگاه لیون حاضر نیستند تا یکی از مهمترین و بهترین بازیکنان تیمشان را از دست بدهند؛ به ویژه آنکه اخیرا ممفیس دپای و آدلاید را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست داده اند.

ژیرو بازیکنی است که به شدت مورد توجه سران لیون قرار دارد ولی آنها حاضر نیستند تا ژیرو را به قیمت از دست دادن یکی از بازیکنانشان به دست بیاورند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied