شمانیوز
شما نیوز

لیورپول در ژانویه جهنمی !

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول در صحبتهایی اعلام کرده که این روزها تیمش با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم نمی کند. آنها روز پنجشنبه باید با شفیلد یونایتد روبرو شوند.

لیورپول در ژانویه جهنمی !

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوزو به نقل از فوتبالی؛ کلوپ اعلام کرد که در انتظار یک ژانویه پررفت و آمد در رختکن تیمش نیست. لیورپول فصل 20-2019 را با اقتدار شروع کرده و با 13 امتیاز فاصله نسبت به لسترسیتی رده دوم و یک بازی کمتر از این تیم و منچسترسیتی صدرنشین جدول است. 

حالا لیورپول در مسیر دستیابی به جام قهرمانی لیگ برتر بعد از 30 سال هستند. کلوپ در پاسخ به سوالی در مورد شرایط فعلی تیمش گفت:« همه چیز در مسیر خوبی پیش می رود. ولی در مورد مصدومان طولانی مدت تیم، هنوز کسی به اوج نرسیده. الکس اوکسالد چمبرلین و ماتیپ و فابینیو هنوز از میادین دور هستند. شکیری و لورن شرایط خوبی دارند ولی هنوز آماده نیستند و به کمی زمان نیاز دارند. در بازی پیش رو هم همان گروه بازیکنانی که در بازی قبل بودند را خواهیم دید.»

کلوپ در پاسخ به سوال دیگری درمورد خریدهای احتمالی تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی گفت:«می دانم که بازار زمستانی شروع شده. این همیشه گول زننده است ولی ما احتمالا بازار پررفت و آمد و شلوغی نخواهیم داشت. باید ببینیم که چه خواهد شد ولی بعید است که خریدهای چندانی داشته باشیم.»

تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی دنیای فوتبال اولین خرید زمستانی لیورپول بود که اولین جلسه تمرینی اش را هم با شاگردان کلوپ برگزار کرد ولی قادر به همراهی تیمش در بازی پنجشنبه نخواهد بود. کلوپ بی صبرانه در انتظار آن است تا این ستاره ژآپنی را در ترکیب تیمش قرار دهد و احتمالا این اتفاق در بازی لیورپول در دور سوم جام حذفی مقابل اورتون رخ خواهد داد. کلوپ دراین باره گفت:« ما از حالا به بعد شروع به شناخت یکدیگر می کنیم. ما یک بازیکن از سالزبورگ به خدمت گرفته ایم و می خواهیم همان بازیکنی باشد که در بازی با ما به میدان رفته بود. ما مینامینو را به اینجا نیاورده ایم که او را مهاجم چهارم یا پنجم تیم بدانیم. او می تواند در پستهای مختلفی بازی کند. گزینه های متعددی پیش رو داریم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied