شمانیوز
شما نیوز

سیدورف گزینه سرمربیگری استقلال شد

کلارنس سیدورف هلندی جدیدترین گزینه مدیران استقلال برای جانشینی آندره آ استراماچونی شد.

سیدورف گزینه سرمربیگری استقلال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوزو به نقل از فوتبالی؛ در حالی که به نظر می رسد استقلال و استراماچونی بعد از فسخ یکطرفه مربی ایتالیایی و مذاکرات طولانی  شانسی برای ادامه همکاری ندارند شنیده می شود مدیران استقلال برای جانشینی مربی ایتالیایی خود سراغ ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی هلند و باشگاه میلان خواهند رفت. او چند وقت پیش به ایران آمده بود و به همراه همسر ایرانی اش از ایران دیدن کرد.

 البته مدیران باشگاه با توجه به فرصت محدود تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر یک مربی شاغل در لیگ برتر هم زیر نظر دارند و همزمان با این مربی لیگ برتری مذاکره را پیش می برند‌. 

هر چند که سیدورف در دوران بازی خود یک هافبک تکنیکی و بی نظیر بود که با تیم های مختلف نظیر رئال مادرید، میلان و آژاکس به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید اما در دوران مربیگری خود رزومه اش زیاد شلوغ نیست و در چهار تیم مختلف همچون میلان، شنژن چین، دپورتیوو لاکرونیا اسپانیا و تیم ملی کامرون مجموعا فقط 64 بازی مربیگری کرده است. 

سیدورف که چند وقت پیش برای یک سفر تفریحی به ایران آمده بود، آخرین تجربه مربیگری خود را در تیم ملی کامرون داشت که پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی توسط نیجریه از سمتش برکنار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied