شمانیوز
شما نیوز

ماجرای جنجالی فسخ یک طرفه بازیکن جدید سپاهان!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ترکمان دو بار فسخ یکطرفه گرفته که در سازمانگ لیگ ثبت شده و دارای شماره است.

ماجرای جنجالی فسخ یک طرفه بازیکن جدید سپاهان!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوزو به نقل از فوتبالی؛  انتقال مهدی ترکمان به تیم فوتبال سپاهان با واکنش مراد مرادی همراه شد وسرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرد که این انتقال غیرقانونی است و پرونده فسخ قرارداد ترکمان به دلیل تخلفی که انجام داده به کمیته تعین وضعیت رفته است.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص این مسئله گفت: ما بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با مهدی ترکمان قرارداد بستیم. ترکمان در دو مقطع فسخ قرارداد یکطرفه‌اش را توسط سازمان لیگ دریافت کرده است. در مرحله اول به تاریخ 30 آذر او فسخ قراردادش را دریافت کرد، اما پس از آن اعلام شد که تمامی فسخ‌های یکطرفه باطل است و بازیکنانی که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فسخ یکطرفه دارند دوباره به سازمان لیگ مراجعه و صحبت کنند و اگر دلایل آنها قابل قبول بود بار دیگر می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند.

فتاحی ادامه داد: به همین خاطر مهدی ترکمان در تاریخ دهم دی دوباره به سازمان لیگ مراجعه کرد و یک بار دیگر فسخ یکطرفه قراردادش را گرفت. ما کاری به نوع قرارداد او با باشگاه پارس جنوبی جم و اینکه چه اتفاقاتی بین آنها افتاده نداریم. ما بر اساس فسخ یکطرفه‌ای که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده‌اند با او صحبت کردیم. فسخ قرارداد دوم او نیز توسط سازمان لیگ ثبت شده و دارای شماره است، حالا من نمی‌دانم باشگاه پارس جنوبی بر چه اساس مدعی است این انتقال غیرقانونی است و ترکمان با آن‌ها قرارداد دارد.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه سرپرست باشگاه پارس جنوبی مدعی است سازمان لیگ و فدراسیون باشگاه سپاهان را از این انتقال منع کرده‌اند، اظهار داشت: اصلا فدراسیون و سازمان لیگ در این مورد به ما نامه‌ای نداده‌اند. همانطور که گفتم ترکمان دو بار فسخ یکطرفه گرفته و من می‌توانم بگویم حتی فسخ اول او هم دارای اعتبار است. سازمان لیگ به خاطر احترام به باشگاه‌ها و به خاطر مشکلات مالی که دارند اعلام کرده فسخ‌های یکطرفه در آذرماه باطل است و بازیکنان باید دوباره برای گرفتن فسخ یکطرفه مراجعه کنند و با ارائه توضیحات، دوباره می‌توانند فسخ یکطرفه را دریافت کنند. ترکمان هم دوباره به سازمان لیگ رفت و این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: جناب مرادی می‌گوید کار ما غیرقانونی بوده اما چرا باشگاه پارس‌جنوبی طلب 200 میلیونی ما را پس از دو سال نمی‌دهد؟ برای این مبلغ سه بار چک عوض کردند و بارها قول داده‌اند. ما یک باشگاه قانون‌مدار هستیم، 6-5 بازیکن دیگر را هم از باشگاه‌های دیگر لیگ برتری می‌خواهیم و با تمام آن باشگاه‌ها مکاتبه کردیم. حتی در مورد انتقال محمد طیبی، امیر قلعه‌نویی یک کار اخلاقی کرد و به طیبی گفت با وجود اینکه فسخ قرارداد گرفته‌ای و با ما قرارداد بسته‌ای اگر باید به آنجا برگردی ما مشکلی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied