شمانیوز
شما نیوز

فولاد مجوز ثبت قرارداد بازیکن را گرفته است

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:‌ پرونده مهدی ترکمان به دلیل داشتن شاکی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

 فولاد مجوز ثبت قرارداد بازیکن را گرفته است

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوزو به نقل از فوتبالی؛ فریبرز محمودزاده در گفت‌وگویی در مورد زمان نقل و انتقالات زمستانی گفت: نقل و انتقالات نیم‌فصل از 26 آذر آغاز شده و تا روز 23 دی‌ 98 ادامه دارد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد البته تا این لحظه هیچ باشگاهی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید به سازمان لیگ مراجعه نکرده است.

وی افزود:‌ تا این لحظه باشگاه‌ها بای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و دبیرکل فدراسیون مجوز کتبی داشته باشند که تاکنون فقط باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی مجوز ثبت قرارداد بازیکن را دریافت کرده و مشکلی در این زمینه ندارد.

محمودزاده تصریح کرد: این حرف من معنایش آن نیست که سایر باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد مشکل دارند بلکه هنوز مجوز رسمی در این مورد صادر نشده است.

وی در مورد پیوستن مهدی ترکمان بازیکن پارس جنوبی به تیم سپاهان اظهار داشت:‌ مهدی ترکمان طبق قانون به صورت یکطرفه قراردادش را با پارس جنوبی فسخ کرده است بازیکن  ریسک فسخ قرارداد یکطرفه را پذیرفته است زیرا مثل فسخ دو طرفه نیست که دو طرف رضایت داشته باشد و در فسخ یکطرفه در صورتی که باشگاه مبدأ یا اولیه از بازیکن شکایت کند این پرونده به کمیته تعیین وضعیت ارسال خواهد شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به مکاتبه پارس جنوبی با این سازمان عنوان کرد: باشگاه پارس جنوبی که باشگاه اولیه ترکمان است دو مکاتبه با ما انجام داده در مرتبه اول اعلام کرده ترکمان به صورت غیرقانونی با ما قراردادش را فسخ کرده و در مرتبه دوم این باشگاه به ما اعلام کرده ترکمان تمرینات را بدون اجازه ترک کرده است. بنابراین طبق قانون و آیین‌نامه مقررات نقل و انتقالات در صورتی که فسخ یک طرفه بازیکن شاکی داشته باشد سازمان لیگ مؤظف است برای تعیین و تکلیف این پرونده آن را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال کند. به این ترتیب پرونده ترکمان به کمیته تعیین وضعیت ارسال می شود و تا زمانی که برای این پرونده رأی صادر نشود سازمان لیگ از صدور کارت بازی برای این بازیکن خودداری خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied