شمانیوز
شما نیوز

بازیکنان یونایتد از سولسشر نمی ترسند !

روبین فن پرسی مهاجم سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند براین باور است که شیاطین سرخ کم وکاستی هایی دارند.

بازیکنان یونایتد از سولسشر نمی ترسند !

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوزو به نقل از فوتبالی؛ فن پرسی در پایان بازی یونایتد مقابل آرسنال که با باخت 0-2 شیاطین سرخ همراه بود اعلام کرد که بازیکنان یونایتد دیگر از سولشر نمی ترسند و از او حساب نمی برند و همین باعث شده که یونایتد زیر نظر او نتواند بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد.

فن پرسی که یکی از ستاره های یونایتد فرگوسن بود معتقد است که سولشر نمی تواند یونایتد را مثل فرگوسن به سمت موفقیت سوق دهد. او در گفتگو با بی تی سپورت گفت:« بازیکنان باید کمی از سرمربی تیم بترسند. تو به عنوان یک بازیکن باید برنامه و طرح تیم برای بازی را داشته باشی ولی درعین حال باید کمی هم از سرمربی تیمت حساب ببری. یعنی باید بدانی که اگر خوب ندوی و اگر خوب بازی نکنی، تنبیه خواهی شد و در بازی بعد در زمین نخواهی بود. به نظرم بازیکنان یونایتد از سولشر حساب نمی برند.»

البته ریو فردیناند دیگر بازیکن سابق یونایتد براین باور است که مشکل یونایتد کمبود انگیزه یا عزم راسخ نیست. اما او هم از سبک بازی تهاجمی یونایتد رضایتی ندارد و معتقد است که سولشر باید به دنبال ثبات بیشتری در عملکرد تیمش باشد:« یونایتد در بازی فصل قبلش در اینجا و در جام حذفی با ساختاری مشخص بازی کرد و در آن موقع من گفتم که آهان، یونایتد این است. ولی من آن سبک بازی و آن ایده ها را در این بازی ندیدم.در بازی چهارشنبه انگار برنامه این بود که فقط توپ را به مارسیال برسانند و تماشا کنند که چه کاری از او برمی آید. من بسیاری از بازیکنان رختکن یونایتدرا می شناسم و شاهد رشد و پرورش آنها بوده ام.»

فردیناند ادامه داد:« اینها پسرانی هستند که می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند و بی قرار بازی کردن هستند و می خواهند در پستهایشان بهترین باشند و می خواهند کارهای بزرگی با پیراهن یونایتد انجام دهند. در حال حاضر بی ثباتی بزرگترین مشکل تیم است. به نظرم سولشر دراین فصل از 22 بازیکنی که در اختیار دارد تنها از 10 بازیکن استفاده کرده و این تیم بازیکنان جوان زیادی دارد. یونایتد به ثبات نیاز دارد و برقراری این ثبات وظیفه و مسئولیت سولشر است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied