شمانیوز
شما نیوز

ایرج عرب از هیات مدیره پرسپولیس استعفا کرد؟

مشکلات مالی و همین‌طور حمایت نکردن مدیران باشگاه پرسپولیس از سرمربی این تیم باعث بروز اختلافاتی در هیات مدیره باشگاه شده است.

ایرج عرب از هیات مدیره پرسپولیس استعفا کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل فوتبالی ؛ در یکی دو روز گذشته شایعات زیادی درباره‌ی استعفای ایرج عرب از هیات مدیره پرسپولیس مطرح شده است. در این باره گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد اما تا این لحظه پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، نشان می‌دهد ایرج عرب که سابقه مدیریت باشگاه را در کارنامه دارد، از هیات مدیره پرسپولیس استعفا نکرده است اما دلخوری‌های زیادی میان او و تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه با محمد حسن انصاری فرد وجود دارد .

محمد حسن انصاری فرد با وعده حل مشکلات مالی به پرسپولیس آمد و اعضای هیات مدیره باشگاه به خاطر محقق نشدن وعده مدیرعامل، ناراحت هستند. در جلسه‌های اخیر هیات مدیره پرسپولیس بحث‌های زیادی درباره‌ی این موضوع انجام شده اما هر بار این جلسه‌ها بی‌نتیجه به پایان رسیده است.  یکی از دلایلی که حالا باعث شده بعضی از  اعضای هیات مدیره هم‌چون ایرج عرب تصمیم به جدایی بگیرد، همین محقق نشدن وعده‌های مالی است. مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است وقتی انصاری‌فرد خودش سعی دارد برنامه‌های اقتصادی را پیگیری کند و فعالیت‌هایش  نتیجه‌ای در بر ندارد، چرا باید در جلسه هیات مدیره حضور داشته باشد.

از طرف دیگر گابریل کالدرون آرژانتینی که در ابتدای فصل با تلاش اعضای هیات مدیره باشگاه به پرسپولیس آمد، حالا درگیر مشکلات و حواشی زیادی شده و اعضای هیات مدیره باشگاه اعتقاد دارند، از سوی مدیرعامل حمایتی از سرمربی نمی‌شود. از این رو اعضای هیات مدیره باشگاه در جلسه‌های اخیر از محمد حسن انصاری‌فرد خواسته‌اند تا حمایت کاملی از سرمربی تیم داشته باشد اما خواسته‌ها و شرط‌هایی که کالدرون برای ادامه همکاری با پرسپولیس گذاشته کار را برای انصاری‌فرد سخت کرده است.

در چند روز اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس سعی داشتند تا اختلافات درونی خود را با مدیرعامل حل کنند اما با این وجود به نظر می‌رسد هنوز موفق نشده‌اند تا به یک راه حل مشترک برسند. با این حال هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه تا این لحظه از سمت خود کناره گیری نکردند اما این احتمال وجود دارد با ادامه مشکلات موجود درباشگاه پرسپولیس، هیات مدیره این باشگاه دست‌خوش تغییرات شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied