شمانیوز
شما نیوز

واکنش سازمان لیگ به درخواست لغو بازی استقلال-فولاد

باشگاه استقلال در تلاش است به خاطر در پیش بودن بازی های حساس پلی آف ACL جدال با فولاد را به تعویق بیاندازد.

واکنش سازمان لیگ به درخواست لغو بازی استقلال-فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  اسماعیل خلیل زاده سرپرست موقت  باشگاه استقلال  در آخرین  مصاحبه  ای که پیرامون اخبار اطراف این تیم به گوش می رسید از تلاش ها برای لغو  بازی  با  فولاد  در اهواز برای آماده سازی بهتر در پلی آف  لیگ قهرمانان  خبر داد و مدعی شد درخواست تعویق این بازی به  سازمان لیگ  ارسال شده است.

در اولین واکنش ها به این درخواست رئیس کمیته برگزاری  رقابت های لیگ برتر  با اشاره به این که لغو حتی یک بازی می تواند در برنامه ریزی انجام شده برای پایان مسابقات در زمان پیش بینی شده خلل ایجاد کند اعلام کرد بعید است با درخواست تعویق بازی  استقلال  با فولاد موافقت شود.

17

سهیل مهدی با اشاره به این که استقلالی ها 72 ساعت فرصت ریکاوری برای مصاف با حریف آسیایی خود دارند، گفت:« برگزاری بازی فولاد - استقلال کاملا قانونی است چون حداقل استراحت که ۳ روز باشد را در نظر گرفتیم. متاسفانه با تعویق یک بازی، پایان لیگ در موعد مقر یک امر محال است از همین رو نمی توانیم چنین درخواست هایی را قبول کنیم».

رئیس کیمته برگزاری  بازی های لیگ  برتر در ادامه افزود:«استقلال با برگزاری دیدار مقابل فولاد می‌تواند آرایش فنی خود را پیدا کند و با آمادگی کامل به پلی آف آسیا برود.از همین رو ما با در نظر گرفتن تمامی جوانب برنامه لیگ را اعلام کردیم».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied