شمانیوز
شما نیوز

گلر جذاب عمان از فوتبال خداحافظی کرد + عکس

دروازه بان 38 ساله و افسانه ای فوتبال عمان بعد از نزدیک به 25 سال حضور در سطح اول فوتبال ملی و باشگاهی اعلام بازنشستگی کرد.

گلر جذاب عمان از فوتبال خداحافظی کرد + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  بدون شک نام علی الحبسی برای عمانی ها فراموش شدنی نیست، گلری که از سال 2002 صاحب پیراهن شماره یک  تیم ملی  این کشور شد و تا یکی دو ماه قبل نیز هیچ وقت این پیراهن را از دست نداد تا طی دو دهه  نزدیک به 130 بازی ملی  برای  عمان  در کارنامه خود به ثبت برساند.

علی الحبسی اما زمانی به شهرت رسید که به عنوان یکی از اولین دروازه بان های آسیا و  خاورمیانه  موفق به حضور در  فوتبال  جزیره شد. این  دروازه بان  سال 2003 در اولین قرارداد پرسرو صدای خود راهی باشگاهی کوچک در نروژ شد و سپس با پیوستن به بولتون واندرز در سال 2006 نزدیک به 5 سال برای این باشگاه به میدان رفت.

11

الحبسی که در مقطعی با آندو تیموریان در بولتون هم تیمی بود بعدها توانست برای ویگان آتلتیک، برایتون آلبیون و ردینگ بازی کند که اوج عملکرد او حضور در 78 بازی متوالی برای ردینگی ها بود که نام او را به عنوان یکی از گلرهای سرشناس آسیا بر سر زبان ها انداخت. بازگشت به  فوتبال آسیا  و دو سال پوشیدن پیراهن الهلال دوباره نگاه ها را به او جلب کرد گرچه در بدشانسی بزرگ او به خواست باشگاه سعودی، مصدومیت را بهانه کرد تا از فهرست نهایی عمان برای  جام ملت های آسیا  2019 خط بخورد.

الحبسی که در تابستان دوباره به جزیره برگشت تا برای وست برومویچ بازی کند بدون این که در ترکیب قرار بگیرد دیروز از اعلام تصمیم نهایی برای  بازنشستگی  خبر داد تا در 38 سالگی  کفش  ها را آویزان و در سودای حضور در عالم مربیگری قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied