شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی از چه کسانی در استقلال گلایه داشت؟

آیا صحبتهای عضو هیات مدیره استقلال باعث منتفی شدن بازگشت استراماچونی به تهران شد؟

استراماچونی از چه کسانی در استقلال گلایه داشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  خبرگزاری میزان امروز در گزارشی به این نکته اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در جلسه نمایندگان استقلال با وکیل استراماچونی در دوحه، اصرار وکیل استراماچونی به حذف علی فتح‌الله‌زاده بود. در این مورد شنیده می‌شود در اولین جلسه مذاکرات، وکیل استراماچونی یک فایل صوتی را پخش کرد که در آن، فتح‌الله‌زاده مشغول صحبت علیه سرمربی ایتالیایی استقلال است. همین فایل صوتی، جلسه نخست را به تعطیلی کشاند.در جلسات بعدی، یکی از بحث‌های اصلی، جدایی فتح‌الله‌زاده بود که شنیده می‌شود مسئولان تصمیم‌ساز باشگاه استقلال با این خواسته مخالفت کردند و در نهایت استراماچونی هم جواب مثبتی به درخواست دوباره آبی‌ها نداد تا به طور کلی مذاکرات بی‌نتیجه بماند.

داستان فایل صوتی معروف را هم حتما شنیده‌اید. چندی پیش بود که فایلی از علی فتح‌الله‎زاده منتشر شد که در آن، عضو هیات مدیره باشگاه خطاب به فردی که هویتش مشخص نیست این جملات را گفته:" ما چه دروغی گفتیم؟ دروغ گو ما هستیم یا استراماچونی؟ مگر نگفت 160 هزار یورو بدهید تا من برگردم؟ این حرف را زد چون می دانست امکانش نیست ولی ما به هر سختی که بود انجامش دادیم. کدام مربی در دنیا تمام پولش را اول فصل می گیرد؟ به خودتان بیایید و به شخصیت تیم تان احترام بگذارید. مگر استقلال بدون استراماچونی تا حالا قهرمان نشده است؟ ما مرد هستیم و رک حرف می زنیم. چرا استراماچونی تیم را رها کرد ولی کالدرون در پرسپولیس ماند؟ نمی توانست دو بازی یا 10 روز به خاطر شما بماند که 5 امتیاز از دست ندهیم؟"

واکنش فتح‌الله‌زاده

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، در گفتگو با خبرنگار فوتبالی ادعای خبرگزاری میزان را رد می‌کند:" بروید صحبتهای من را دوباره گوش کنید. حرفی که من زدم جنبه سوالی داشت. اگر دنبال حقیقت هستید از تیم مذاکره کننده بپرسید استراماچونی در ایمیلی که فرستاد، از چه کسانی نام برد"

فتح‌الله‌زاده که از انتشار خبر نقش او در نیامدن استراماچونی ناراحت است صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد:" باشگاه استقلال در شرایطی قبل از دور جدید مذاکره با استراماچونی، خبر قطع همکاری با این مربی را رسانه‌ای کرد که من استعفا داده بودم و در جلسه هیات مدیره حضور نداشتم منتهی بعد از این بیانیه به رحمان رضایی زنگ زدم و از او خواستم که با مدیر برنامه‌های استراماچونی تماس بگیرد"

بخش پایانی صحبتهای فتح‌الله‌زاده رد این ادعا است که استراماچونی خواهان رفتن او از باشگاه بوده:" صحبتهای من موجود است. گفتم بعید است یک مربی حرفه‌ای مثل استراماچونی چنین خواسته‌ای داشته باشد اما اگر قرار باشد او با رفتن من به استقلال برگردد، من حاضرم از باشگاه بروم. از طرف دیگر مطمئن هستم که استراماچونی اصلا چنین خواسته‌ای نداشته و از طریق مدیر برنامه‌هایش از 3 نفر گلایه کرده است " به نظر می‌رسد منظور فتح‌الله‌زاده از این سه نفر، همکاران او در هیات مدیره باشند که متهم به انتشار قرارداد استرا در رسانه‌ها هستند هر چند که فتح‌الله‌زاده هیچ اسمی از کسی نبرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied