شمانیوز
شما نیوز

آخرین پیام فدراسیون فوتبال به برانکو چیست؟

مهدی تاج رئیس مستعفی فدراسیون نظرش این است هر طور شده برانکو بیاید و سکان ایران را به دست بگیرد. اعضای هیئت‌رئیسه هم نظرشان روی برانکو است، اما شکایت و شکایت‌کشی این مربی و پرسپولیسی‌ها باعث شده تا او هر لحظه از ایران دور و دورتر شود.

آخرین پیام فدراسیون فوتبال به برانکو چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  باخبر شدیم طرفین نزدیک به دو هفته قبل با هم به توافق قطعی رسیدند. در این جلسه مقرر شد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس به توافقات مالی برسد و شکایت خود را پس بگیرد. مرد کروات گفت نهایت تلاش خود را برای حل مشکل می‌کند، اما بعد از جلسه نمایندگان دو طرف مشخص شد خبری از توافق نیست. برانکو هم خودش این موضوع را در گفتگو با رسانه‌ها تأیید کرد. این مسئله باعث شده مسئولان فدراسیون فوتبال هم کلافه شوند و آخرین پیام را برای برانکو ارسال کنند.

آن‌ها در این پیام برای برانکو نوشته‌اند تنها تا آخر هفته به او فرصت می‌دهند تا جواب نهایی را بدهد. بعید به نظر می‌رسد از الان تا آخر هفته برانکو بتواند جواب نهایی بدهد، چون مشکلش با پرسپولیس حل نشده است. شرط فدراسیون فوتبال این است که مشکل آن‌ها حل شده باشد. دیروز یکی از مسئولان فدراسیون در این باره گفت: «مشکلی که بین برانکو و پرسپولیس است می‌تواند باعث ایجاد مشکل برای تیم ملی شود. به همین دلیل اصرار ما این است مشکل حل شود. ایشان هم گفته بود حل می‌شود ولی بعد از جلسه متوجه شدیم هیچ چیز حل نشده. سر یک رقم توافق ندارند. این دیگر آخرین پیامی است که برای آقای برانکو ارسال کرده‌ایم.»

با شواهد موجود، به نظر می‌رسد خبر حضور مربی ایرانی در تیم ملی کاملاً صحت داشته باشد. مگر اینکه در لحظات آخر باز هم وزارت ورزش پا پیش بگذارد و بخواهد اقدامی کند. رقمی که برانکو و دستیارانش از پرسپولیس می‌خواهند حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار است که در این بین برانکو درخواست ۹۰۰ هزار یورو کرده است. پرسپولیس اصرار دارد این مربی کروات تخفیف بدهد ولی برانکو تأکید دارد هرگز این کار را نمی‌کند. او حتی حاضر است بیکار باشد ولی پولش را کامل از پرسپولیس بگیرد، تا اینکه بخواهد به شغل و دستمزد جدیدی برسد. این مسئله هم کمی برای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون نگران‌کننده بوده که مبادا چنین اتفاقی در تیم ملی هم رخ دهد. ناگفته نماند فدراسیون از برانکو برای همکاری بالغ بر بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو تخفیف خواسته که بعید است ایوانکوویچ قبول کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied