شمانیوز
شما نیوز

به یاد سردار سلیمانی وارد میدان می شویم

- هافبک تیم ملی امید ایران گفت اعضای این تیم تلاش می کنند در این روزهای تلخ با کسب نتایج مناسب باعث افتخار مردم شریف ایران باشند.

به یاد سردار سلیمانی وارد میدان می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  رضا دهقانی با بیان این موضوع در خصوص آخرین شرایط تیم المپیک گفت:ابتدا شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به مردم شریف ایران تسلیت می گویم و ما با وجود دوری از کشور به خوبی از شرایط موجود آگاه هستیم. همه ما هم مثل مردم ناراحت هستیم و امیدواریم عملکردی در این رقابت ها داشته باشیم که در این روزهای تلخ باعث افتخار مردم شریف ایران باشیم.

هافبک تیم المپیک همچنین اظهار داشت:تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در وضعیت مناسبی قرار داریم. خوشبختانه شرایط مناسبی داریم. چند روز زودتر از سایر رقیبان به تایلند آمدیم و به آب و هوای شرجی اینجا عادت کردیم. رفاقت و همدلی بسیار خوبی بین بچه ها و اعضای تیم وجود دارد که با کمک خدا و دعای خیر مردم می تواند رمز موفقیت ما باشد.

دهقانی در پایان پیرامون مصدومیت جدی خودش گفت:روز گذشته مصدومیتی داشتم که مسئله مهمی نبود و خوشبختانه امروز شرایط بسیار خوبی داشتم و بدون مشکل در کنار تیم تمرین کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied