شمانیوز
شما نیوز

حمله جنجالی توتی به باشگاه آ اس رم!

فرانچسکو توتی علیه رم موضع گرفت. ال کاپیتانو که در تابستان به علت جنگ با پالوتا مدیر باشگاه رم و هیئت مدیره این تیم ایتالیایی جدا شده بود، همچنان با این تیم اختلاف دارد.

حمله جنجالی توتی به باشگاه آ اس رم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل فوتبالی ؛  توتی که وارد دنیای وکالت شده است در مصاحبه با شبکه DAZN ایتالیا با سوال جالبی مواجه شد و جواب عجیبی داد. از او پرسیده شد که اگر به عقب برمی گشت و به عنوان وکیل خودش با باشگاه رم مذاکره می کرد آیا حاضر بود به این تیم ملحق شود یا نه ، گفت:"قطعا خودم را به رم نمی فروختم چرا که بازیکنان را سریع می فروشند."

مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که توتی می خواهد که سباستینو اسپوسیتو مهاجم اینتر و یکی از آینده دارترین بازیکنان لیگ ایتالیا یکی از اولین موکلانش باشد. البته این تنها جمله جنجالی توتی نیست بلکه او در مصاحبه با "وکس پوپولی" گفته است که مدیران توتی او را مجبور کرده اند که بازنشسته شود:" همه می دانند که آنها من را مجبور کردند که فوتبال کنار بگذارم. می خواستند که بازنشسته شوم و به همین خاطر قراردادی شش ساله به عنوان مدیر با من بستند. هرگز با فرانکو بالدینی رابطه گرمی نداشتم و نخواهم داشت. یکی از ما دو تا باید می رفت. من گام خودم را برداشتم چرا که بحران و مشکلات زیادی برایم ایجاد کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied