شمانیوز
شما نیوز

آمار استثنایی از پرسپولیس کالدرون + جزئیات

اتفاق ویژه‌ای در مورد تیم این فصل پرسپولیس افتاده و آن اینکه تیم کالدرون در خارج از خانه بهتر از خانه نتیجه می‌گیرد. آمار می‌گوید پرسپولیس با گذشت 16 هفته از لیگ برتر، بهترین نتایج را در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده است.

آمار استثنایی از پرسپولیس کالدرون + جزئیات

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل فوتبالی ؛ پرسپولیس در ۸ بازی خارج از خانه‌اش ۱۸ امتیاز گرفته، ۱۳ گل زده و ۲ گل خورده است. بعد از پرسپولیس به‌ترتیب تیم‌های استقلال، سپاهان، فولاد، شهرخودرو و صنعت‌نفت آبادان بهترین نتایج و آمار را در بازی‌های خارج از خانه داشته‌اند.

پرسپولیس با ۶ برد و ۲ باخت نه‌تنها به‌لحاظ کسب امتیاز جزو بهترین تیم‌هاست بلکه با تنها ۲ گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ در دیدارهای خارج از خانه را نیز در اختیار دارد و در خط حمله نیز بعد از استقلال و به‌همراه سپاهان قلعه‌نویی، بهترین است.

اما پرسپولیس در بازی‌های خانگی این فصل آمار جالبی بر جای نگذاشته است. در لیگ نوزدهم و تا پایان هفته شانزدهم بهترین تیم‌ها در دیدارهای خانگی که عملکردی بهتر از سایر تیم‌ها داشته‌اند به‌ترتیب تراکتور، سپاهان، صنعت‌نفت، استقلال، ماشین‌سازی و شهرخودرو هستند که جزو شش تیم اول قرار دارند و عجیب اینکه پرسپولیس در رتبه هفتم قرار دارد.

10

تیم‌های فولاد و سپاهان با ۲ گل خورده، بهترین خطوط دفاعی لیگ در دیدارهای خانگی را در اختیار دارند و تیم تراکتور در مجموع با کسب ۱۹ امتیاز از ۸ بازی، عملکرد بسیار خوبی در بازی‌های خانگی داشته است.

پرسپولیس اما در بازی‌های خانگی فصل جاری در دفاع و حمله عملکرد خوبی نداشته. آنها با ۱۶ امتیاز و تنها ۷ گل زده در جایگاه هفتمین تیم برتر لیگ در دیدارهای خانگی هستند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طی فصول گذشته معمولاً پرسپولیس در بازی‌های خانگی نتایج بهتری می‌گرفت اما امسال شرایط تغییر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied