شمانیوز
شما نیوز

گواردیولا عالی است اما نه خیلی زیاد !

اوله گونار سولشر معتقد است که پپ گواردیولا تاثیرگذارترین سرمربی که لیگ برتر به خود دیده نیست چون این لقب به سر الکس فرگوسن تعلق دارد.

گواردیولا عالی است اما نه خیلی زیاد !

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل فوتبالی ؛ گریه لینه‌کر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، در صفحه رسمی توییتر خود نوشت که احساس می کند گواردیولا بیشتر از هر مربی دیگری تاثیر مثبت روی فوتبال انگلیس داشته است. گواردیولا در ماه های اخیر علیرغم عدم حضور تیمش در صدر جدول رده بندی بارها از سوی مربیان و بازیکنان به عنوان بهترین مربی این لیگ معرفی شده اما سولشر معتقد است که سرمربی سابق در یونایتد شایسته این لقب است. سرمربی نروژی در این باره گفت: " باید بگویم که گواردیولا تاثیر بسیار بسیار بزرگی داشته است. از زمانی که او هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت من تیم هایش را ستایش کرده ام اما این را نیز باید بگویم که من تحت هدایت تاثیرگذارترین مربی لیگ انگلیس کار کرده ام. گواردیولا یکی از بهترین مربیان دنیاست و می توان دید که او نبوغ خود را از کجا گرفته است.

من افتخار دیدار و صحبت با یوهان کرایف را داشته ام و می توان شباهت های آنها را دید. این بازه زمانی با دوران فرگوسن متفاوت است. وقتی مالکان سیتی آمدند و می دانید که به دنبال چه چیز بودند. ما هنوز در ذهن خودمان بزرگترین باشگاه دنیا هستیم اما می دانیم که به کمی زمان نیاز داریم. من تیم پپ را تحسین می کنم. آنها تلاش زیادی برای رسیدن به اینجا کردند. " 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied