شمانیوز
شما نیوز

از دست دادن کاوانی، ضربه بدی به PSG میزند!

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در صحبتهایی اعلام کرده که نه او و نه اعضای کادر مدیریتی این باشگاه موافق جدایی ادینسون کاوانی از تیم پاریسی در بازار زمستانی نیستند.

از دست دادن کاوانی، ضربه بدی به PSG میزند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  این روزها گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال جدایی قریب الوقوع ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن و انتقالش به اتلتیکومادرید در بازار زمستانی به گوش می رسد. روزنامه اکیپ هم اخیرا در گزارشی تاکید کرده که باشگاه پاریسی به ستاره اروگوئه ای اعلام کرده که ترجیح می دهند تا او تیم را ترک نکند. حالا توماس توخل در کنفرانسی خبری با تائید خبر منتشره در روزنامه اکیپ گفته:« نظر ما هم همین است. هردوی ما دوست نداریم که تغییرات زیادی در طول زمستان اعمال شود. چون این شیوه رفتاری ما در اینجا، در باشگاه پاریسی نیست. این یک مونوپولی نیست.»

سرمربی آلمانی بایرن ادامه داد:« لئوناردو تجربه فراوانی دارد و می داند که چطور باید جامها را فتح کرد و چه چیزهایی برای قهرمان شدن تیم لازم است. ما می خواهیم تمام جامهای ممکن را فتح کنیم و برای این کار به یک تیم بزرگ نیاز داریم.»

کاوانی برترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن است که 198 گل برای این تیم به ثمر رسانده و قراردادش با تیم پاریسی در پایان این فصل به اتمام می رسد. طبق گزارش منتشره در آر.ام.سی، کاوانی در روز دوشنبه برای امضای قراردادی دو سال و نیمه در بازار زمستانی با اتلتیکو به توافق رسیده بود ولی بعید به نظر می رسد که باشگاه پاریسی خاضر به فروش او باشد.

توماس توخل در ادامه صحبتهایش گفت:« بازیکنان هم انسان هستند؛ یک تیم که خیلی خوب و متحد کار می کند، روحیه ای خاص خودش را خلق کرده است. به همین خاطر هرزمانی که بازیکنی می آید یا می رود، همیشه کمی تردید و ابهام به وجود می آید. من واقعا از این حالت اصلا خوشم نمی آید. ما از گروهمان در پاریس تا به اینجا راضی هستیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied