شمانیوز
شما نیوز

نگرانی استقلالی‌ها؛ دیاباته در راه استرا؟

آیا مهاجم گلزن استقلال، به تهران برخواهد گشت؟

نگرانی استقلالی‌ها؛ دیاباته در راه استرا؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ این سوالی است که طرفداران استقلال هنوز پاسخ مشخصی برایش ندارند. هادی مباشری معاون باشگاه استقلال در مصاحبه امروزش با روزنامه فرهیختگان اعلام کرده که دیاباته تا امروز 150 هزار دلار به این بازیکن پرداخت شده اما به این نکته اشاره کرده که باشگاه باید روی پرداخت حقوق ماهانه حواس جمع باشد تا واریزی عقب نیفتد.

در چنین شرایطی، مطالبی که دو روزنامه خبرورزشی و ایران‌ورزشی منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که ممکن است ماجرای استراماچونی برای دیاباته تکرار شود و این مهاجم دیگر به ایران برنگردد.

خبر ورزشی نوشته خواهر دیاباته، در صفحه اینستاگرامش مدعی شده که تا امروز حقوق برادرش پرداخت نشده. این روزنامه به این نکته اشاره کرده که اگر تا چند روز آینده خبری از پرداخت پول به حساب دیاباته نباشد، او می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

گزارش ایران‌ورزشی هم نشان می‌دهد که خبری از واریز پول به حساب دیاباته نبوده:" 2 هفته پیش بود که خلیل‌زاده در یک نشست خصوصی به دیگر اعضای هیأت مدیره باشگاه اعلام کرد که پول میلیچ پرداخت شده و قرار است پول دیاباته هم به حساب وی واریز شود. از 2 هفته پیش تا زمان مخابره اطلاعات جدید از باشگاه استقلال اما هیچ مبلغی به حساب مهاجم بلند قامت استقلال واریز نشده و با وجود تماس‌هایی که مدیر برنامه این بازیکن با سران باشگاه استقلال داشته، همچنان پرداخت پول انجام نشده است."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied