شمانیوز
شما نیوز

کالدرون از پرسپولیس به فیفا شکایت میکند!

گابریل کالدرون تصمیم گرفته که برای پیگیری مطالباتش از پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

کالدرون از پرسپولیس به فیفا شکایت میکند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم در مطلبی درباره آخرین وضعیت گابریل کالدرون و پرسپولیس نوشت. در قسمتی از این مطلب به احتمال شکایت کالدرون به فیفا اشاره شده است. 

"گابریل کالدرون برای ادامه کار در پرسپولیس یکسری خواسته‌هایی دارد که برآورده کردن آن در شرایط فعلی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس ممکن نیست. پرداخت 300 هزار دلار برای قسط دوم سرمربی، رساندن پرداختی به بازیکنان به 50 درصد، جذب بازیکنان داخلی که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند (عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی‌فر) و همچنین کنار گذاشتن افشین پیروانی از مدیریت تیم پرسپولیس؛ مهمترین خواسته‌هایی است که کالدرون از انصاری‌فرد دارد در حالی که باشگاه پرسپولیس در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برد و به زحمت توانسته قسط اول کالدرون را که 300 هزار دلار است، پرداخت کند.

9

کالدرون که به خاطر عقب افتادن مطالباتش با فیفا و همچنین باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌های خود را انجام داده است در حال حاضر برگ برنده را در دست دارد. در واقع او این اجازه را دارد که قراردادش را یکطرفه فسخ و خواهان کل پول قرارداد یک ساله‌اش شود. با توجه به همین مسئله او در مذاکرات شب گذشته‌اش (سه‌شنبه)  با مسئولان باشگاه پرسپولیس از طریق مدیر برنامه‌ها و دستیاران اسپانیایی‌اش حاضر نشد از خواسته‌های خود کوتاه بیاید و در نهایت اعلام کرد که به ایران باز نخواهد گشت و از دستیاران خود خواست ایران را ترک کنند. خواکین و والنسیا هم خیلی زود دستور کالدرون را اجرا کرده و بامداد امروز از ایران خارج شدند."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied