شمانیوز
شما نیوز

زمان بازی امید ایران - امید ازبکستان مشخص شد

آیا ایران اولین قدم در راه رسیدن به المپیک را محکم بر میدارد؟

زمان بازی امید ایران - امید ازبکستان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  ازبکستان اولین حریف ایران در رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک است.

این رقابت ها با حضور 16 تیم برتر آسیا برگزار می‌شود و تیم ملی امید ایران نیز با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان هم‌گروه است و 3 تیم برتر این مسابقات مجوز حضور در مسابقات فوتبال در بازی‌های المپیک تابستانی 2020 را کسب خواهند کرد.

لژیونرهای ایران: ایران با 2 لژیونر وارد این مسابقات شد. الله یار صیاد منش در باشگاه ترکیه ای استانبول اسپور توپ می‌زند.

دیگر لژیونر امیدهای ایران، مهدی خانی است که در پنجره تابستانی به تیم واراژدین کرواسی پیوست و اگرچه این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی فوتبال کرواسی ندارد ولی یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می رود.

کاپیتان در قلب خط دفاعی: امید نورافکن را تا کنون در پست های هافبک دفاعی و دفاع چپ دیده ایم؛ ولی با توجه به عدم حضور عارف غلامی در لیست نهایی تیم امید، شاهد حضور کاپیتان تیم امید در قلب خط دفاعی و در کنار عارف آغاسی خواهیم بود.

سخت ترین حریف ایران: به نوعی می‌توان ازبکستان را جدی ترین رقیب ایران دانست. ازبک ها قهرمان دور گذشته این رقابت ها به شمار می‌روند و شاگردان لیوبینکو درولوویچِ صرب امیدوارند بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. 

تیمِ تمام داخلی: تمام 23 بازیکن ازبکستان در لیگ این کشور بازی می‌کنند. نسف با 10 بازیکن بیشترین نماینده را در این تیم دارد و 5 بازیکن عضو بنیادکار هستند. مهم ترین مهره ازبک ها، بوبیر عبدالخلیکف مهاجم نسف است که شماره 10 ازبکستان را بر تن دارد.

بازی های تدارکاتی: ازبکستان در دو بازی دوستانه که در تاشکند برگزار شد موفق به شکست ایران با نتایج 4-1 و 1-0 شد.

*پنجشنبه 19 دی 98

امید ایران - امید ازبکستان ساعت 13:45

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حمید

    وقتی خبرمیزنیم یعنی حال واینزه رامیخواهم مطلع شوم