شمانیوز
شما نیوز

شباهت عجیب ماجرای مطهری به بلبلی!

خرید جدید آبی‌ها می تواند حکم نگرانی جدید مدیران استقلال را هم داشته باشد.

شباهت عجیب ماجرای مطهری به بلبلی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  امیرارسلان مطهری بعد از سالها به آرزویش رسید و صبح امروز به صورت رسمی به استقلال پیوست. مهاجم سابق ذوب آهن در حالی با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفت که انگار این انتقال، می‌تواند تبعاتی برای استقلال داشته باشد.

داستان از این قرار است که احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن، در گفتگوی امروزش با خبرگزاری مهر به این نکته اشاره کرده که مطهری با ذوب آهن قرارداد داشته و آنها قطعا این ماجرا را به صورت قانونی پیگیری خواهند کرد و جدایی مطهری از ذوب آهن، به این شکل، نه به سود او خواهد بود و نه استقلال.

منظور ذوب آهن از پیگیری قانونی ماجرای مطهری، احتمالا شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خواهد بود. اتفاقی که استقلالی‌ها خاطره خوبی از آن ندارند.

آنها در ابتدای فصل محمد بلبلی را به خاطر شکایت باشگاه فولاد و سپیدرود از دست دادند و محرومیت این بازیکن، به تازگی تمام شده. از طرف دیگر در ماجرای علی دشتی هم احتمال محرومیت این بازیکن و باشگاه استقلال به خاطر شکایت باشگاه سایپا به کمیته تعیین وضعیت وجود داشت چرا که سایپایی‌ها به نحوه فسخ قرارداد دشتی اعتراض داشتند و اگر مذاکرات استقلال با سایپا در مورد دشتی به نتیجه نمی‌رسید، ممکن بود آنها دشتی را هم مثل بلبلی از دست بدهند.

حالا هم انتقال مطهری به استقلال، از دید مدیران ذوب آهن، بحث برانگیز است و باید دید مطهری می‌تواند برای تیم جدیدش دردسرساز شود یا این ماجرا به خوبی و خوشی برای آبی‌ها به پایان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied