شمانیوز
شما نیوز

بمب نقل و انتقالات ترکید ؛ پاتوسی به فولاد پیوست + عکس

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با قراردادی به فولاد خوزستان پیوست تا مهمترین نقل و انتقالات زمستانی تا این لحظه رقم بخورد.

بمب نقل و انتقالات ترکید ؛ پاتوسی به فولاد پیوست + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از تسنیم، آیاندا پاتوسی بازیکن تیم فوتبال بنی یاس امارات بعد از توافق با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان تا پایان فصل به این تیم پیوست.

این انتقال درحالی رقم خورد که اخیرا باشگاه‌های استقلال و سپاهان به طور جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند اما درنهایت مذاکرات چراغ خاموش فولادی به نتیجه رسید تا مهمترین چهره نقل و انتقالاتی فصل (تاکنون) سر از اهواز در بیاورد.

پیش از این از باشگاه استقلال خبر رسیده بوده که با این بازیکن توافقات نهایی شده است اما در نهایت احتمالا با سختگیری‌هایی که وزارت ورزش برای جذب بازیکن خارجی بر سر راه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گذاشته بود و البته تعلل مسئولان آبی‌پوشان این بازیکن به پیشنهاد فولادی پاسخ مثبت داد. 

انتقال این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی قرار دارد، به طور قرضی به فولاد انجام شده است و قرار است درصورت رضایت کامل باشگاه فولاد از این بازیکن مدت همکاری دوطرف برای فصل آینده نیز تمدید شود.

4bQZQoXyhfeg

7413

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied