شمانیوز
شما نیوز

مشاور سرپرستی مدیرعامل استقلال؛

با 5 بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم!

مشاور سرپرستی مدیرعامل استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالات ارائه کرد

با 5 بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ بهرام امیری مشاور سرپرستی مدیرعامل استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالات ارائه کرد و همچنین به هواداران قول داد که تمام تلاش این باشگاه و مسئولین این است که بهترین تیم در نیم فصل دوم بسته شود.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر خرید چند بازیکن اسمی در فهرست استقلال شنیده می‌شود.چه نظری دارید؟

همان طور که گفتم با تمام احترامی که برای دوستان قائل هستیم در لیست مجیدی بازیکن اسمی زیادی دیده نمی‌شود بلکه ایشان بیشتر روی جوانان دست گذاشته است در ثانی تیم ما امسال خیلی خوب است و زیاد هم به بازیکن جدید نیاز نداریم.

بحث حضور سعید آقایی و بهنام برزای به کجا رسید؟

ما در پست جناح چپ میلاد زکی‌پور و میلیچ را داریم و نیازی به حضور آقایی در این پست نیست همچنین ما در خط حمله هم بازیکنان بسیارخوبی داریم و می‌بینید که هردوی آنها هم در کورس آقای گلی هستند.

آیا قرار است بازیکن خارجی هم جذب تیم شود؟

یک سهمیه آسیایی و یک خارجی مدنظر ماست و بحث سهمیه آسیایی با چهار بازیکن در حال مذاکره هستیم اما برای بازیکن خارجی هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم منتظر لیست آقای مجیدی هستیم تا بر اساس آن نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام کنیم.

بحث حضور اردوی استقلال به کجا رسید؟

ابتدا قرار بود اردوی خارج از کشور برویم اما با توجه به فاصله زمانی کمی که تا شروع لیگ باقی مانده این امر منتفی شد سپس قرار بود به کیش برویم آنجا همه زمین‌ها همه پر است و به احتمال فراوان در تهران تمریناتمان را دنبال خواهیم کرد.

36

آیا بازی با فولاد به تعویق خواهد افتاد؟

نامه‌نگاری‌های لازم را در این باره انجام خواهیم داد با توجه به اینکه باید اول بهمن در یک بازی حساس در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم به دنبال این هستیم که این بازی به تعویق بیافتد امیدوارم سازمان لیگ هم شرایط ما را درک کند.

شایعه حضور دوباره آرمین سهرابیان در استقلال شنیده می‌شود؟

مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادیم اما باشگاه سایپا اعلام نیاز به این بازیکن را به ما در طی نامه‌ای اعلام کرد اما مجیدی خواهان حضور این بازیکن در سایپا بود اما وقتی مخالفت سایپا را دیدیم سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied