شمانیوز
شما نیوز

علی دایی از نیمکت تیم ملی دور شد؟

علی دایی چقدر برای سرمربیگری تیم ملی شانس دارد؟

علی دایی از  نیمکت تیم ملی دور شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  دایی در کنار یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی سه گزینه‌ نهایی فدراسیون برای هدایت تیم ملی هستند منتهی درباره سرمربی فصل گذشته سایپا اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است.

امروز صبح روزنامه فرهیختگان از قول یک منبع آگاه اعلام کرد که شانس گزینه‌ای بیشتر است که در حال حاضر بدون تیم باشد. ادعایی که به معنای شانس بیشتر دایی به نسبت سرمربی شهرخودرو و سپاهان است منتهی خبرگزاری مهر دقایقی قبل در گزارشی مدعی شده که دایی شانسی برای هدایت تیم ملی ندارد.

13

به نوشته این خبرگزاری، علی دایی به خاطر برخی ملاحظات و در حالی که از او به عنوان گزینه اصلی نام برده می شد، از بین گزینه‌ها خارج شده. مهر اگر چه به این ملاحظات اشاره‌ای نکرده اما به نظر می‌رسد این موضوع با قطع همکاری سایپا با دایی بی ارتباط نباشد.

البته باشگاه خبرنگاران از قول یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، خروج دایی از فهرست گزینه‌های فدراسیون را رد کرده و حالا باید دید نهایتا چه اتفاقی درباره نیمکت تیم ملی رخ خواهد داد. آیا دایی هدایت تیم ملی را به عهده خواهد گرفت یا دو گزینه دیگر شانس بیشتری برای جانشینی ویلموتس خواهند داشت؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • موسی

    علی دایی انتخاب داخلی بهترین است هم جسارت وهم مشهور جامعه بین الملی فوتبال وهم کاریزمای بالاوشناخت ازفوتبال ایران ودنیا واشراف کامل به بازیکنان وقابل حمایت همه مردم ایران است .باتشکر