شمانیوز
شما نیوز

استارت فوق العاده زلاتان در میلان!

زلاتان ایبراهیموویچ گفت که خوشحال است که پس از هشت سال برای میلان گل زد.

استارت فوق العاده زلاتان در میلان!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  او در برد دو بر صفر در خانه کالیاری گل‌زنی کرد. این 57امین گل او در 87 بازی برای میلان بود. او آخرین بار در 6 می 2012 برای میلان مقابل اینتر دو گل به ثمر رسانده بود.

زلاتان 38 سال و 100 روز سن دارد و پنجمین بازیکن مسن میلان شد که در سری آ گل می‌زند. نیلس لیندهولم (38 سال و 120 روز)، پیپو اینتزاگی (38 سال و 277 روز)، پائولو مالدینی (39 سال و 277 روز)، و الساندرو کاستاکورتا (41 سال و 25 روز) در سنین بالاتری برای میلان در لیگ گل زدند.

78

ایبراهیموویچ گفت: «برای یک مهاجم مهم است که تلاش کند و در مکان لازم حضور داشته باشد. گاهی توپ گل می‌شود و گاهی هم نه. من حس خوبی دارم. در ابتدای بازی چند توپ را بد زدم، اما نیاز به چند بازی دارم تا به اوج برگردم. من خوشحالی بزرگم را برای سن‌سیرو گذاشته‌ام، نه این‌جا.»

استفانو پیولی، مربی میلان در نیمه دوم از او پرسید که آیا می‌خواهد تعویض شود، ولی او گفت نه، و 90 دقیقه در زمین ماند. او می‌گوید: «حالم خوب است. مربی می‌خواست بداند که آیا نیاز به استراحت دارم یا نه. اما مشکلی نداشتم. هنوز ذهنم سرحال است، و بدنم هم به همین دلیل سرحال است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied