شمانیوز
شما نیوز

نظر اسکوچیچ راجع به پیشنهاد تیم ملی و پرسپولیس!

دراگان اسکوچیچ درباره آخرین شرایط تیم صنعت نفت توضیح داد.

نظر اسکوچیچ راجع به پیشنهاد تیم ملی و پرسپولیس!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از روزنامه گل، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات موفق تیم صنعت نفت بامداد چهارشنبه به ایران بازگشت و بلافاصله و تنها ساعاتی بعد از حضورش تمرین تیمش را در آبادان زیر نظر گرفت تا تمام شایعات در خصوص این مربی کروات برطرف شود. اسکوچیچ نه تنها خودش نمی رود بلکه اجازه رفتن هیچ بازیکنی را نمی دهد چراکه او به این فکر می کند تیمش این شانس را دارد سهمیه آسیا کسب کند. برای همین می ماند تا با نفت در فوتبال ایران تاریخ ساز شود.

در نیم فصل اول با کسب مقام چهارمی به کار خود پایان دادید در مورد جایگاه نفت بگویید ؟
من به موفقیت تیمم و بازیکنانم ایمان و باور داشته و دارم و می دانستم با تلاش زیاد به موفقیت می رسیم. به همین دلیل هم با تلاش زیاد به موفقیت های خوب و رده قابل توجهی رسیدیم و به نوعی مزد تلاشمان را گرفتیم. هرچند که اگر کمی خوش شانس تر بودیم می توانستیم سوم یا حتی دوم شویم.

نتایج خوب در آبادان باعث شده چند تیم ازجمله تیم ملی و پرسپولیس به شما پیشنهاد بدهند؟
به خودم و توانایی های فنی ام ایمان دارم اما من آدم مغرور و از خود ممنونی نیستم ولی فکر می کنم زمانی باید به تیمی به صورت جدی فکر کرد که حرف ها خیلی جدی باشد. در آن صورت حتماً مربی هم به شکل جدی به آن فکر می کند. اما در مورد پرسپولیس هم باید بگویم آن ها به دنبال این هستند که سرمربی خود را برگردانند و هنوز رفتن سرمربی آن ها قطعی نشده پس نباید به چنین تیمی فکر کرد. بنابراین اصلاً پیشنهادی مطرح نبوده است.

اما مثل اینکه بحث تیم ملی هم مطرح بوده ،یعنی با شما برای تیم ملی به صورت جدی صحبت نشد؟
یک خبرهایی بود اما گفتم باید حرف ها و صحبت ها جدی می شد که بتوان به آن ها به شکل جدی فکر کرد اما آن خبرها به مرحله جدی نرسید. حتما اگر این بحث به صورت جدی با من مطرح شود به آن فکر می کنم.

با نفت آبادان می توانید قهرمان شوید ؟
من ترجیح می دهم به جای اینکه خواب قهرمانی ببینم سعی کنم با تمرکز بیشتر کارکنم و تیمم را به بهترین شکل به سوی موفقیت سوق دهم. هدف ما این است که این روند را ادامه دهیم.
14 بازی باقیمانده است هر اتفاقی می تواند رخ دهد من به دنبال این هستم بهترین نتایج را بگیرم.

76

یعنی به سهمیه آسیایی هم فکر نمی کنید ؟ آیا اصلاً نفت شانس کسب سهمی آسیایی هم دارد ؟
رؤیاپردازی خوب است و ما هم این مهم را داریم اما خوبی من و تیمم این است که بایدی برای قهرمانی نداریم و با همان روش موفق نیم فصل اول سعی می کنیم که موفق شویم و بهترین عنوان ممکن را کسب کنیم .

اما به نظر می رسد این طور حرف می زنید که بار روانی و به قول ما چراغ خاموش قهرمان شوید؟
نه اینکه بخواهیم برای خودمان مشغله درست کنیم اما بار روانی برادر کوچک ترس است و ما فارغ از هر دو این موارد کار خودمان را دنبال می کنیم. پرسپولیس و استقلال و یکی دو تیم دیگر هرسال مدعیان اصلی هستند اما ما هم به کسب عنوانی خوب و بزرگ ناامید نیستیم و تلاشمان را انجام می دهیم

پرسپولیس سخت به دنبال آل کثیر است و استقلال هم عقیل کعبی را می خواهد ؟
کدام شخصی در پرسپولیس پیشنهاد داده است. اصلاً مگر پرسپولیس سرمربی دارد که شما می گویید خواهان آل کثیر شده اند! ما الآن به جز عیسی آل کثیر فوروارد نداریم به همین دلیل اگر پرسپولیس میلیاردها تومان پول هم بدهد ما نمی توانیم آل کثیر را به این تیم یا تیم های خواهان دیگر بدهیم و مطمئن باشید آل کثیر در صنعت نفت می ماند. در مورد عقیل کعبی هم شرایط به وجود دارد او را به استقلال نمی دهیم چون خودمان به او بیشتر احتیاج داریم و شما می بینید هر دو بازیکن دارند با ما تمرین می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied