شمانیوز
شما نیوز

بهترین پاداش در انتظار تیم فوتبال امید در صورت صعود

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از دیدار حساس تیم ملی برابر ازبکستان در مرحله انتخابی المپیک گفت: بهترین پاداش در صورت صعود به المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به ملی پوشان داده خواهد شد.

 بهترین پاداش در انتظار تیم فوتبال امید در صورت صعود

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  سید علی میرغفاری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تیم ملی امید از همه لحاظ کاملا آماده دیدار حساس امروز با کره جنوبی است. 

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران ادامه داد: تمرینات منظم و روحیه بخشی را انجام دادیم و کادر فنی تیم کره جنوبی را به دقت آنالیز کرده است. بازی بسیار خوبی که مقابل ازبکستان انجام دادیم خودباوری بچه های ایران را دو چندان کرد و امیدواریم این روند امروز تداوم داشته باشد.

وی افزود: از لحاظ تدارکات واقعا برای تیم ملی کم نگذاشتیم و به منظور افزایش روحیه پاداش بازیکنان هم بلافاصله بعد از بازی با ازبکستان به آنان اهدا شد. همچنین بهترین پاداش در صورت صعود به المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به ملی پوشان داده خواهد شد.

غفاری تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی امید ایران همگی با مردم کشور و خانواده های داغدار سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی می کنند و در غم آنها شریک هستند. از مردم هم می خواهیم که با دعای خیر خود امروز همراه آنها باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied