شمانیوز
شما نیوز

نامه باشگاه تراکتور به پرسپولیس؛ استوکس بازیکن ماست!

باشگاه تراکتور تبریز درباره وضعیت آنتونی استوکس و شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس، نامه‌ای به این باشگاه و کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده است.

نامه باشگاه تراکتور به پرسپولیس؛ استوکس بازیکن ماست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون حضور آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق تیم تراکتور در پرسپولیس مطرح شده است و حتی گفته شد طرفین به توافق اولیه نیز رسیده‌اند.

در همین زمینه، باشگاه تراکتور تبریز که فصل گذشته به دلیل عدم بازگشت استوکس به تمرینات به فیفا شکایت کرده است، نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه پرسپولیس ارسال و تأکید کرده است این بازیکن حق امضای قرارداد با هیچ تیمی را ندارد.

33

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: اگر مدیر دلسوزی در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد، باید ابتدا با باشگاه تراکتور مذاکره کند و پس از جلب رضایت این باشگاه با استوکس قرارداد ببندد. شکایت ما از این بازیکن در فیفا در حال رسیدگی است و به زودی هم حکم آن اعلام خواهد شد.

آنتونی استوکس فصل گذشته در حالی که با باشگاه تراکتور قراردادی چهار ساله داشت، به یک‌باره تمرینات این تیم را ترک کرد و دیگر به تبریز بازنگشت. پس از این اتفاق نیز باشگاه تراکتور از این بازیکن به فیفا شکایت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied