شمانیوز
شما نیوز

برای سوپرکاپ جان هم می دهیم!

سرجیو راموس می گوید رئال مادرید برای پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا که یکشنبه شب برگزار خواهد شد، با تمام توان می جنگد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا موفق شد با نتیجه 1 - 3 برابر والنسیا به پیروزی برسد و از سوی دیگر نیز اتلتیکو مادرید با نتیجه 2 - 3 بارسلونا را شکست داد تا در فینال این رقابت ها رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. اولین دیدار فصل بین این دو تیم شهریورماه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما راموس از خطرات این تیم به خوبی آگاه است. او پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: " این که درباره دشمنی صحبت کنیم زشت است. ما رقیب یکدیگر هستیم. من هیچ تیمی را به عنوان دشمن نمی شناسم. آنها تنها رقیب مستقیم ما هستند. همه آزاد هستند که همانطور که می خواهند فکر کنند. آنها رقیب سختی برای ما هستند و مربی عالی و تیمی عالی دارند. آنها تا آخرین ذره امید خود می جنگند. ما آماده هستیم و برای قهرمانی در این رقابت ها تا پای مرگ خواهیم جنگید. "

40

راموس درباره نحوه فرمت جدید برگزاری این رقابت ها گفت: " این موضوع به ما ربطی ندارد بلکه بر عهده فدراسیون فوتبال اسپانیاست و آنها کارها را به خوبی پیش می برند. سوپرکاپ حالا با حضور 4 تیم بار دیگر ارزش خود را به دست آورده است. آنها امسال ما را انتخاب کردند و ما یکی از تیم های دعوت شده به این رقابت ها بودیم. شاید سال دیگر تیم های دیگری برای رقابت بیایند. این رقابت ها به خوبی برنامه ریزی شده است و باشگاه و فدراسیون از آن سود می برند. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied