شمانیوز
شما نیوز

رکوردشکنی آگوئرو در لیگ برتر انگلیس

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی دربازی امروز تیمش مقابل استون ویلا به رکورد گلزنی تیری آنری رسید و صد و هفتاد و پنجمین گلش در لیگ برتر انگلیس را به ثمر رساند.

رکوردشکنی آگوئرو در لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ حالا نام آگوئرو در کنار نام تیری آنری به عنوان برترین گلزن غیرانگلیسی تاریخ لیگ برتر قرار گرفته است. آگوئرو در بازی امشب گل سوم تیمش را در ویلاپارک به ثمر رساند. تیری آنری در طول دو دوره حضورش در آرسنال و در 258 بازی به 175 گل رسیده بود و آگوئرو در 255 بازی به این تعداد گل دست یافت.

آگوئرو که در سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچسترسیتی پیوسته بود ، در طول این سالها و در 255 بازی، 175 گل در لیگ برتر برای آبی پوشان به ثمر رسانده است. آگوئرو حالا در کنار تیری آنری پنجمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر است. حالا او تنها 2 گل دیگر تا رسیدن به جایگاه چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر که در اختیار فرانک لمپارد است فاصله دارد و با زدن 12 گل دیگر به رکورد اندرو کول خواهد رسید. 

تنها 2 بازیکن در تاریخ رقابتهای لیگ برتر بیش از 200 گل به ثمر رسانده اند. وین رونی در لیگ برتر 208 گل زده و آلن شیرر با زدن 260 گل در لیگ برتر با پیراهن تیمهای بلکبرن ونیوکاسل در صدر این رنکینگ قرار دارد.

سرخیو آگوئرو در عین حال برترین گلزن تاریخ سیتی در تمامی رقابتهاست و تعداد گلهایش با پیراهن این تیم در تمامی تورنمنتها 247 گل است که 80 گل بیشتر از نزدیکترین رقیبش، تونی بوک است که در دهه های 1930 و 1940 برای سیتی بازی می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied