شمانیوز
شما نیوز

ستاره تیم ملی انگلیس از فرزند جدیدش رونمایی کرد + عکس

جیمی واردی مهاجم انگلیسی لستر سیتی به تازگی صاحب فرزند جدیدش به نام اولیویا گریس شده است.

ستاره تیم ملی انگلیس از فرزند جدیدش رونمایی کرد + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  مهاجم 33 ساله لستر سه تا از بازیهای تیمش را از دست داد چرا که می خواست در زمان تولد فرزند پنجمش در کنار همسرش و بچه هایش باشد. ربکا همسر مهاجم لستر سیتی در مصاحبه ای که با مجله "هلو" داشته گفت که در هفته های اخیر جیمی بسیار حامی او بوده است. ربکا 37 ساله گفته است:" جیمی حتی در مورد سوزن زایمان هم جوک ساخته بود و سعی می کرد که به من آرامش بدهد. با یک بچه جدید قطعا سال 2020 برای ما همچون شروعی تازه است.  استرس زیادی داشتم. نگران بودم که بچه ام در روز کریسمس متولد شود و در آن زمان جیمی در تمرین باشد و من در کنار بچه هایم تنها باشم. به هیچ وجه نمی خواستم که در روز کریسمس، بچه هایم را تنها بگذارم."

26

اولیویا گریس سومین فرزند مشترک ربکا و جیمی واردی است. سوفیا چهار ساله و فینلای دو ساله دیگر فرزندان این زوج است. ربکا از ازدواج قبلی خود نیز صاحب مگان 13 ساله و تیلور 19 ساله است و جیمی از ازدواج قبلی خود با "اما داگت"صاحب فرزندی به نام "الا" 10 ساله شده است. 

جیمی واردی پس از تولد نوزاد خود در توئیتر نوشته بود:" دختر زیبای ما متولد شد. بکی و بچه هر دو حالشان خوب است و هر دو شیفته عضو جدید تیم خود هستیم."

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied