شمانیوز
شما نیوز

سرمربی جدید بارسا امشب معرفی می شود؟

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا و ارنستو والورده سرمربی این تیم امروز جلسه ای سرنوشت ساز و مهم در شهرک ورزشی بارسلونا داشتند که این جلسه اندکی پیش به پایان رسید.

سرمربی جدید بارسا امشب معرفی می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ این جلسه حساس دقایقی بعد از اتمام جلسه تمرینی بارسلونا در ساعت 12 ظهر آغاز شد و حدود یک ساعت به طول انجامید. حدود ساعت 14 به وقت محلی و بعد از حدودا یک ساعت گفتگو بود که ارنستو والورده سرمربی بارسا شهرک ورزشی خوان گامپر را ترک کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو، بعد از این جلسه حساس، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان به دفتر کارش در نوکمپ خواهد رفت و ساعت 15 به وقت محلی  جلسه ای را با مدیران ارشد باشگاه آغاز کرده. قرار بر این بوده که او در این جلسه با مدیران باشگاه در مورد احتمال ادامه همکاری با ارنستو والورده به گفتگو بپردازد و هریک از حاضران در جلسه نظرشان را دراین باره اعلام می کنند و اریک آبیدال و اسکار گرائو، مدیران فنی باشگاه، گزینه های محتمل برای جایگزینی والورده را معرفی خواهند کرد.

این درحالی است که روز گذشته اخباری مبنی بر پاسخ منفی ژاوی ارناندز و رونالد کومان برای حضور روی نیمکت مربیگری بارسا در شرایط فعلی منتشر شده بود. بعد از اتمام این جلسه، مشخص نیست که آیا سخنگوی باشگاه نتایج آن را اعلام خواهد کرد یا خیر و آیا ارنستو والورده همین امشب از سمتش برکنار خواهد شد یا نه.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied