شمانیوز
شما نیوز

ستاره رئال مادرید به پرتغال می رود؟

طبق گزارش منتشره در "او ژوگو"، سران باشگاه بنفیکا به دنبال آن هستند تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی، ماریانو، مهاجم جوان باشگاه رئال مادرید را به صورت قرضی و تا پایان فصل به خدمت بگیرند.

ستاره رئال مادرید به پرتغال می رود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ سران بنفیکا قصد دارند تا با جذب ماریانو، او را جایگزین رائول د توماس دیگر بازیکن پایه ای رئال مادرید که درتیمشان توپ می زد نمایند و بدین ترتیب خط حمله تیمشان را تقویت کنند. در همین راستا و برای پرکردن جای خالی رائول د توماس، مدیران بنفیکا دوباره به سراغ رئال مادرید آمده اند و به دنبال جذب بازیکنی هستند که دقایق کمی در ترکیب تیم مادریدی مجال بازی کردن پیدا می کند.

حالا و در همین راستا، آنها باید علاوه بر متقاعد کردن سران رئال مادرید، خود ماریانو را هم برای انتقال قرضی به تیمشان متقاعد کنند. تنها خواسته سران رئال مادرید برای قرض دادن ماریانو این است که تیمی که او را به صورت قرضی به خدمت می گیرد، دستمزد بالایی به او بپردازد (بیش از 4 میلیون یورو به صورت خالص در طول فصل). و در صورت حضور ماریانو برای یک نیم فصل، رئالی ها خواهان پرداخت دستمزدی 2 میلیون یورویی به این بازیکن هستند.

38

متقاعد کردن ماریانو برای انتقال به بنفیکا هم کار ساده ای به نظر نمی رسد. چرا که او  در سن 26 سالگی قراردادی طولانی مدت با رئال مادرید به امضا رسانده (که تا سال 2023 اعتبار دارد) و دستمزد بالایی هم از این باشگاه دریافت می کند و بعیدبه نظر می رسد که راضی به انتقال به تیمی شود که دستمزدی کمتر ازاین را به او بپردازد. در عین حال او از زندگی در شهر مادرید لذت می برد؛ چرا که همواره دوست داشته تا برای رئال مادرید بازی کند و درعین حال ارتباط خیلی خوبی هم با هم تیمی هایش دارد. 

ازهمین رو با وجودی که ماریانو فرصت کمی برای حضور در ترکیب رئال پیدا می کند ( تنها 44 دقیقه در طول این فصل برای رئال به میدان رفته)، به نظر می رسد که سران باشگاه بنفیکا کار خیلی سختی برای جذب این بازیکن جوان، حتی به صورت قرضی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied