شمانیوز
شما نیوز

پاسخ به یک سوال؛ دلیل چاقی ستاره رئال مادرید!

ادن هازارد می گوید که اضافه وزن شدیدش در تابستان امسال و پس از پیوستن به رئال مادرید را انکار نمی کند اما وقتی در تعطیلات است می خواهد که راحت باشد.

پاسخ به یک سوال؛ دلیل چاقی ستاره رئال مادرید!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  ستاره بلژیکی چلسی تابستان امسال سرانجام از لندن جدا شده و به رئال مادرید پیوست. این انتقال پس از مدتها کشمکش رخ داد چرا که بازیکن تیم ملی بلژیک پس از رقابت های جام جهانی 2018 خواهان پیوستن به تیم اسپانیایی بود اما مدیران چلسی چنین اجازه ای را به او ندادند و در نهایت پس از یک سال او به رویای خود رسید تا در رئال و تحت هدایت زیدان بازی کند. اما با پیوستن او به ترکیب رئال در تابستان چیزی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و با انتقادات زیادی همراه بود اضافه وزن این بازیکن بود.

27

هازارد در گفتگو با مجله ورزشی اسپرت در این باره اظهار داشت: " درست است، من نمی توانم دروغ بگویم. اما اگر من در تعطیلات هستم پس در تعطیلات هستم و اجازه انجام کارهایی را دارم. من در تابستان 5 کیلو اضافه کردم. من از آن دسته افرادی هستم که به سرعت وزن اضافه می کنم اما می توانم به همان سرعت نیز کاهش وزن داشته باشم. وقتی در لیل 18 ساله بودم وزنم حدود 72 یا 73 کیلو بود بعد وقتی 75 شدم کمی ماهیچه اضافه کردم و در بدترین روزها 77 کیلو بودم. تابستان امسال من 80 کیلو شدم اما این وزن را در طول 10 روز کم کردم. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied