شمانیوز
شما نیوز

نقد جدی به هیات مدیره استقلال؛

هر بلایی دلتان خواست سر استقلال آوردید!

کادر مدیریتی استقلال یکی از نامحبوب ترین های تاریخ این باشگاه در بین هواداران آبی‌پوش است که یکسره در فضای مجازی به اعتراض مشغول اند.

هر بلایی دلتان خواست سر استقلال آوردید!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز  ؛  در آخرین پرده ساعت 20 دوشنبه شب ؛ بهرام امیری یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات باشگاه

استقلال جلوی دوربین خبرنگاران ایستاد و اعلام کرد باشگاه اجازه خروج هیچ کدام از بازیکنان این تیم را نمی دهد اما 4 ساعت بعد مرتضی تبریزی با یک عضو دیگر این کمیته به سازمان لیگ رفت  تا قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند که البته چون زمان نقل و انتقالات تمام شده بود موفق به این کار نشد. این در حالی‌است که  سجاد آقایی هم از استقلال جدا و به صورت قرضی راهی ذوب آهن شد تا دوباره یک بی صداقتی جدید در کارنامه مدیران این باشگاه به ثبت برسد.

47

دروغ پشت دروغ

مشکلات استقلال در دوره جدید از زمان استخدام استراماچونی و بازدید دستیاران او از امکانات ایران و در باغ سبز و فریبی آغاز شده که مدتهاست همه به راحتی از آن حرف می زنند واین مسئله کسی را آزار نمی دهد. استراماچونی اما بعد از شروع کار در ایران با حقایق رودررو شد و از همان وقت ناسازگاری او با مدیران باشگاه آغاز شد. مدیرانی که بعد از شروع ضعیف و سپس جهش استثنایی تیم  هشدار و اخطار  چندباره سرمربی تیم خود را جدی نگرفتند و این مربی محبوب در بین هواداران روز  بازی با پیکان ایران را ترک کرد تا آبی ها سه بازی را بدون سرمربی پشت سر  بگذارند، 5 امتیاز را از دست بدهند و در پایان نیم فصل از صدرجدول به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط کنند.

فراری دادن استراماچونی

استقلال با ترک ایران از سوی  استراماچونی به دلیل فقدان یک شخصیت محبوب  در باشگاه برای جلب رضایت هواداران همه راهها را برای بازگرداندن این مربی امتحان کرد که البته همین پروژه هم ابهامات بزرگی داشت ازجمله بخش آخر که به گفته سرمربی ایتالیایی در مذاکرات قطر گفت و گویی با وی صورت نگرفته بود!

45

استعفا های بی نتیجه

استقلال که در این فصل انواع مشکلات؛ از بی پولی و احتمال محرومیت از آسیا ، استعفای مدیرعامل ، استعفای دو سرپرست و تغییر سرمربی را تجربه کرده است امروز دوباره درگیر یک شاهکار دیگر بود؛حضور بازیکنی به نام ایبینی به ایران و البته رد شدن او در تست های پزشکی . بازیکن سابق جونبوک موتورز که  حالا در فاصله 5 روز مانده به شروع اولین بازی استقلال در مرحله  پلی آف لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن ریجکت شده تا دست فرهاد مجیدی از تقویت تیمش کوتاه بماند.

43

نقل و انتقالات فاجعه بار

در شرایطی که پرسپولیس به عنوان جدی ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی اوساگوآنا و استوکس را به خدمت گرفته است آبی ها در فصل نقل و انتقالات تنها  ارسلان مطهری را جذب کردند آن هم در شرایطی که لیست استقلال 4 جای خالی داشت...

اگر شما هوادار استقلال بودید چگونه حتی اندکی علاقه خرج  این مدیران پرتعداد می کردید؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied