شمانیوز
شما نیوز

لبخند شانس به مدافع یوونتوس

هفته اخیر هفته خیلی خوبی برای یوونتوس بود. شاگردان ساری در طول این هفته دو برد مهم مقابل رم در سری آ و مقابل اودینزه در جام حذفی ایتالیا به دست آوردند و به مرحله یک چهارم پایانی این تورنمنت صعود کردند.

لبخند شانس به مدافع یوونتوس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ این هفته برای متیاس دلیخت ستاره هلندی یوونتوس هم هفته خوبی بود؛ چرا که او توانست به ترکیب اصلی بینکونری بازگردد و در این دو بازی نمایش قابل قبولی را به اجرا گذاشت.

این درحالی است که از زمان انتقال دلیخت به یوونتوس در بازار نقل وانتقالات تابستانی انتقادات زیادی از این بازیکن هلندی به خاطر برخی از گافهای عجیب و نمایشهای ضعیفش در ترکیب یووه به گوش می رسید و او در طول این مدت در بسیاری از بازیهای تیمش روی نیمکت ذخیره ها قرار می گرفت. اما در این مدت، مدیران یوونتوس در کمال آرامش به بازیکن هلندی شان باور داشتند و می دانستند که او به زودی با شرایط تیم و رقابتهای لیگ ایتالیا تطبیق می یابد و روند رو به رشدی خواهد داشت.

حالا یکی از رقبای اصلی دلیخت برای حضور درترکیب اصلی یوونتوس هم کم شده است. دمیرال بازیکن ترکیه ای بینکونری در بازی با رم با مصدومیتی طولانی مدت روبرو شد و با وجودی که یکی از مهره های اصلی و ثابت تیم ساری نبود،( دمیران در طول این فصل تنها 379 دقیقه درترکیب یووه قرار گرفته بود)  اما یکی از رقبای دلیخت برای حضور درترکیب اصلی تیمش به حساب می آمد. 

در این شرایط به نظر می رسد که موقعیت بازیکن هلندی در رختکن یووه به مراتب بهتر از قبل است؛ مدیران بینکونری هم بعد از مصدومیت دمیرال اعلام کردند که قصد خرید مدافع دیگری برای پرکردن جای خالی او که با پارگی رباط صلیبی زانویش برای مدتی طولانی از میادین به دور خواهد بود را ندارند.فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در گفتگو با رای سپورت دراین باره گفته:« درحال حاضر ما قصد خرید یک مدافع را نداریم. به مدافع میانی دیگری نیاز نداریم. چرا که بازیکنان خوبی در رختکن تیممان داریم.»

بدین ترتیب ساری برای خط دفاعی تیمش از دلیخت، بونوچی، روگانی و کیه لینی که اخیرا به روزهای اوجش بازگشته استفاده خواهد کرد  و دلیخت شانس زیادی دارد تا در بازیهای بیشتری برای تیمش به میدان رفته و توانایی هایش را ثابت کند و بدین ترتیب انتقاداتی که تا به امروز از عملکردش در یووه به گوش می رسید را به دست فراموشی بسپارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied