شمانیوز
شما نیوز

کاپیتان جدید منچستریونایتد مشخص شد

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در صحبت هایی از هری مگوایر به عنوان کاپیتان جدید تیمش نام برده و اعلام کرده که مگوایر کاپیتان جدید شیاطین سرخ خواهد بود.

کاپیتان جدید منچستریونایتد مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  تا پیش از این اشلی یانگ بازوبند کاپیتانی یونایتد را بربازو می بست و از ابتدای این فصل کاپیتان شیاطین سرخ بود ولی با جدی شدن گمانه زنی ها در مورد جدایی او از جمع شاگردان سولشر و انتقالش به اینترمیلان، حالا سولشر بازوبند کاپیتانی تیم را در اختیار مگوایر قرار داده است.

طبق گزارشهای منتشره اشلی یانگ با سران باشگاه اینترمیلان به توافق رسیده و امروز بعد از شرکت در تستهای پزشکی اینتر میلان با قراردادی 1.5 میلیون پوندی به جمع نرآتزوری ملحق خواهد شد.

این درحالی است که مگوایر در بازار تابستانی و حدودا شش ماه پیش با قراردادی به ارزش 104 میلیون یورو از لسترسیتی به یونایتد پیوسته بود و حالا و با گذشت تنها 6 ماه از حضورش در رختکن یونایتد، بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو خواهد بست.

سولشر در صحبتهایی دراین باره گفت:« هری بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو می بندد واین بازوبند از این پس در اختیار او خواهد بود. مگوایر درطول این مدت لیدر خوبی برای تیم بوده. من با دیدن توانایی های هری اصلا سورپرایز نشدم ولی به شدت تحت تاثیر مهارتهای رهبری او قرار گرفته ام و از حالا به بعد بازوبند کاپیتانی تیم بربازوی او بسته خواهد شد. او یک لیدر به تمام معناست. او یکی از بازیکنانی است که در زمینه هدایت این گروه جوان از بازیکنان نقش پررنگی داشته.»

سولشر در ادامه صحبتهایش به تمجید از اشلی یانگ 34 ساله که در طول هشت سال و نیم حضورش در یونایتد نقش پررنگی دراین تیم ایفا کرد پرداخت و برایش بهترین ها را آرزو کرد. سولشر دراین باره گفت:« اشلی تابستان 35 ساله می شود و اگر در تیمی دیگر قراردادی 2 ساله به او پیشنهاد شده، تصمیم گیری با خود اوست. ما هم آماده ارائه چنین پیشنهادی به او بودیم. اشلی بازیکن و کاپیتان خوبی برای تیم ما بود و برای تیم جامهای زیادی را فتح کرد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied