شمانیوز
شما نیوز

عزت ایران از محروم شدن باشگاه ها مهم تر است

مالک شهرخودرو درباره نامه عجیب ای اف سی پیرامون سلب امتیاز میزبانی نمایندگان ایران توضیحاتی داد.

عزت ایران از محروم شدن باشگاه ها مهم تر است

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  حمیداوی مالک شهرخودرو با حضور روی خط برنامه رادیو ایران درباره مشکل سلب میزبانی نمایندگان ایران گفت: من هم اطلاعی ندارم که نامه از کدام کمیته ابلاغ شده است. آقای خلیل زاده به تمام مواردی که باید اشاره میشد اشاره کردند. ما کشور امنی هستیم و شرف ایران از هر چیزی حایز اهمیت تر است. ما هم اگر قرار باشد بازی در کشور ثالث برگزار شود، این تورنمنت را ترک می کنیم. بازی با الرفاع باید حتما در ایران عزیزمان برگزار شود.

حمیداوی در ادامه گفت: عزت و شرف ایران خیلی مهم تر از محروم شدن باشگاه های ایران برای انصراف است. امنیت تمامی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز با حضور ایران تامین می شود. ما 4 باشگاه متحد خواهیم شد تا با یک جمع بندی به یک نتیجه واحد برسیم تا با عدم حضور در این مسابقات کیفیت مسابقات آسیایی را پایین بیاوریم. عدم حضور ما می ارزد حتی به قیمت اینکه محرومیت سنگینی شامل حال ما 4 باشگاه ایرانی شود.

وی در انتها گفت: در صورت حضور در مسابقات آسیایی، آقای سرآسیایی نمی تواند روی نیمکت حضور داشته باشد چون مدرک A ندارد اما دستیار ایشان آقای کوزن فردا به ما اضافه می شوند و جانشین آقای سرآسیایی در مسابقات آسیایی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied