شمانیوز
شما نیوز

با مرد ایتالیایی شهرخودرو آشنا شوید

مربی جدید شهرخودرو وارد مشهد شد.

با مرد ایتالیایی شهرخودرو آشنا شوید

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو، مجتبی سرآسیایی  به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد اما قرار است یک مربی ایتالیایی به نام استفانو کوزین در کنار او روی نیمکت شهرخودرو بنشیند.

این مربی ایتالیایی که امروز وارد مشهد شده، در کشورهای مختلفی مربیگری کرده. او در اروپا در کشورهایی مثل انگلیس، فرانسه، ایتالیا و بلغارستان کار کرده است. در افریقا هم کامرون، کنگو و لیبی کشورهایی بودند که مربی جدید شهرخودرو سابقه کار در آن را داشته ضمن اینکه کوزین با فوتبال آسیا و به خصوص منطقه خاورمیانه هم غریبه نیست چرا که در امارات و عربستان مربیگری کرده است.

مربی جدید شهرخودرو، در سال 2016 مدرک مربیگری یوفا پرولایسنس خود را دریافت کرده ضمن آنکه سابقه همکاری با والتر زنگای ایتالیایی را هم در کارنامه دارد و به جز آنکه فعالیتش در آسیا به خاطر همکاری با زنگا بوده، در ولورهمپتون انگلیس هم کنار هموطنش روی نیمکت نشسته است.

حالا باید دید حضور این مربی ایتالیایی در کادر فنی شهرخودرو چه تاثیری روی نتایج آتی این تیم خواهد داشت و زوج سرآسیایی و کوزین می‌توانند مثل یحیی، عملکرد خوبی در شهرخودرو داشته باشند یا نه.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied