شمانیوز
شما نیوز

اخراجم نکنید تا بمانم!

پپ گواردیولا تاکید دارد در صورتی که مدیران منچسترسیتی تصمیم به اخراج او از این تیم نگیرند، او فصل آینده هم به حضور خود در جمع سیتیزن ها ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  گواردیولا از زمان حضور خود در باشگاه منچسترسیتی در سال 2016 عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و موفق شده دو قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی جام حذفی به ارمغان بیاورد. سیتی تحت هدایت این مربی اسپانیایی تمامی رکوردها را شکسته که مهمترین آنها رکورد کسب سه گانه داخلی انگلیس بوده است. با این حال با توجه به عملکرد لیورپول در فصل جاری به نظر می رسد که آنها نمی توانند برای سومین سال متوالی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورند چرا که اختلاف امتیاز با تیم کلوپ بسیار زیاد شده است. صحبت هایی درباره احتمال جدایی گواردیولا در پایان فصل به گوش می رسد اما این مربی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: " بارها گفته ام که اگر باشگاه من را اخراج نکند در این تیم خواهم ماند. مطمئنا و 100% فصل آینده نیز همین جا خواهم بود. دلیل این موضوع پیروزی در دو بازی اخیر یا بازی بهتر در چند ماه اخیر نیست.

21

من از کار کردن با این افراد لذت می برم اما حتی اگر اوضاع بد شود و ما در لیگ قهرمانان نباشیم هم من سیتی را ترک نمی کنم. به عنوان یک مربی لحظات خوب و بدی داشته ام، همه همیشه پیروز نیستند. اما این به کارهایی که بعدا می توانیم انجام دهیم و نحوه پیشرفت ما مربوط نیست. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied