شمانیوز
شما نیوز

رونالدو از سینوزیت شدید رهایی یافت!

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به خاطر مشکل سینوزیت، شانس حضور در بازی چهارشنبه شب تیمش در جام حذفی ایتالیا مقابل اودینزه را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  بینکونری در آن بازی و در غیاب رونالدو توانست تا با نتیجه 0-4 از سد اودینزه عبور کند. اما حالا کریس از بند سینوزیت رها شده و می تواند در بازی بعدی تیمش یووه را همراهی کند. یوونتوس فردا و در هفته بیستم رقابتهای سری آ به مصاف پارما خواهد رفت و کریس در این بازی درترکیب اصلی تیمش در زمین حضور خواهدداشت.

ساری روز شنبه در کنفرانس خبری اش در آلیانز استادیوم این خبر را اعلام کرد و درعین حال اعلام نکرد که کدام بازیکن را در کنار کریس رونالدو به زمین خواهد فرستاد: پائولو دیبالا یا گونزالو ایگواین.

ساری دراین رابطه گفت:« همه چیز بستگی به شرایط تیم دارد. فقط پست ونقش ایگواین مشخص است؛ دیبالا و کریس رونالدو بازیکنانی هستند که سطح فوق العاده ای دارند ولی پست آنها واضح و مشخص نیست. در هر صورت من ترجیح می دهم که در انتخاب بین سه بازیکن تراز اول گرفتار باشم تا برعکس آن. خواهیم دید که شرایط بازیکنانم چطور خواهد بود. باید ببینیم که شرایط دیبالا و ایگواین بعد از بازی چهارشنبه شب چگونه است.»

3

 اما در هر صورت کریس رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت و تلاش خواهد کرد تا برای هفتمین بازی متوالی در سری آ به گل برسد. او تابه اینجای فصل 14 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. ساری در پاسخ به سوالی دراین باره که آیا کریس رونالدو و دیبالا برای بازی کردن درکنار هم به مشکل خواهند خورد یا خیر، نظر مثبتش را نسبت به عملکرد دیبالا ابراز کرد:« به نظرم دیبالا کارهای فوق العاده ای را درکنار ایگواین و کریس انجام می دهد. وقتی کریس را در زمین قرار می دهیم، آنها با هم خطرهای زیادی را خلق کرده و گلهای زیادی زده اند. اینطور نیست که آنها نتوانند در کنار هم بازی کنند. کریس در هفته های اخیر تلاشهای زیادی برای تیم انجام داده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied