شمانیوز
شما نیوز

باخت دقیقه 4+90 برای چلسی !

چلسی در خانه نیوکاسل با گل دقیقه 94 حریف مغلوب شد. چلسی در ادامه روند نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر، امشب نیز در خانه نیوکاسل قادر به خلق موقعیت چندانی نبود و در دقیقه 93 دروازه اش را باز شده دید و در نهایت با نتیجه 0-1 مغلوب نیوکاسل شد.

باخت دقیقه 4+90 برای چلسی !

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت مهم بازی در دقیقه 20 برای نیوکاسل ایجاد شد، ارسال کرافت با ضربه سر محکم جولینتون همراه شد، اما این ضربه به دیرک دروازه کپا برخورد کرد و این موقعیت خوب از دست داد.

دقایقی بعد این بار چلسی صاحب موقعیت شد. انگولو کانته از سمت راست وارد محوطه شده و دروازه نیوکاسل را تهدید کرد، اما ضربه زمینی او از گوشه محوطه توسط دوبراوکا دفع شد. در دقیقه 37 و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، نیوکاسل صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما ضربه سر فرناندز روی ارسال شلوی از بالای دروازه کپا به بیرون رفت.در لحظات پایانی ویلیان در محوطه نیوکاسل موقعیت خوبی داشت، اما ضربه او با حضور پرتعداد مدافعان حریف دفع شد تا در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت توسط ویلیان ایجاد شد، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 55 و روی پاس عرضی ویلیان، میسون مونت پشت محوطه نیوکاسل صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی این بازیکن در اختیار دوبراوکا قرار گرفت.

دقایقی بعد این تامی آبراهام بود که می توانست گل برتری چلسی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او از گوشه محوطه و در موقعیت خوبی به بیرون رفت.در دقیقه 78 و رو پاس سزار آسپلیکوئتا با ضربه سر، تامی آبراهام تا آستانه باز کردن دروازه نیوکاسل پیش رفت اما ضربه او در نهایت در نزدیکی خط توسط ریچی، مدافع این تیم بازگردانده شد.

در اواخر بازی جولینتون در محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی این بازیکن از کنار دروازه کپا به بیرون رفت.اما در دقیقه 94 نیوکاسل به گل رسید. ارسال بازیکنان نیوکاسل از سمت چپ با ضربه سر دقیق و چکشی هایدن همراه بود و در نهایت نیوکاسل با تکیه بر همین گل ثانیه های پایانی 0-1 چلسی را شکست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied