شمانیوز
شما نیوز

حمله عجیب سرمربی رئال به تیم سویا !

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان دیدار تیمش مقابل سویا در کنفرانس خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران درمورد انتقادات بازیکنان سویا به خاطر گل مردود اعلام شده د یونگ اعلام کرد که تصمیم داور در این رابطه صحیح بود:« خطا بود. شاید سویایی ها غر بزنند ولی جایی برای غرزدن وجود ندارد.»

حمله عجیب سرمربی رئال به تیم سویا !

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای زیزو بعد از برد ارزشمند تیمش دراین بازی را مطالعه کنید:

*احساسات بعد از برد: در نیمه اول ما سختی های زیادی کشیدیم. خیلی خوب بازی را شروع نکردیم و کمی کم آوردیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. فشار آوردن رو به جلو، نقطه قوت تیم ماست. خیلی سریع توپها را بازیابی می کردیم. در نیمه دوم واکنش متفاوتی داشتیم و در نهایت راضی هستیم؛ چون مقابل حریف خیلی خوبی بازی کردیم که اگر ثانیه ای از تلاش دست میکشیدیم کار را برایمان سخت می کردند. در نیمه اول سختی زیادی کشیدیم. چون نمی توانستیم خوب توپها را بازیابی کنیم

*سبک بازی رئال: برای ما مهم این بود که تهاجمی تر کار کنیم و جلوتر از حریف باشیم. می دانستیم که درحرکات پابه توپ بهتر هستیم و در نیمه دوم در این زمینه بهتر کار کردیم.ما می توانیم بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم، دقیقا مثل حرکتی که یوویچ انجام داد. دقیقا می دانیم که چطور باید این کارها را انجام دهیم. در نیمه دوم مطمئن بودیم که می توانیم توپهای بیشتری را بازیابی کنیم. 

*اهمیت حفظ تمرکز در جریان بازی: این کاری حیاتی برای ماست. بازیها 90 دقیقه ای هستند و اگر متمرکز نباشی، حریفانی مثل سویا می توانند کار را برایتان سخت کنند ولی این اصلا اتفاق تازه ای نیست. ما روند خوبمان را ادامه دادیم. سختی های زیادی کشیدیم ولی این کاری است که باید تا پایان فصل انجام دهیم. امروز از کسب سه امتیاز این بازی لذت زیادی بردیم.

 *گله گذاری های سویایی ها به خاطر تکنولوژی وار: من صحنه ای که منجر به گل اول سویا شد را دیدم؛ کاملا بلوکه بود.. خطای گودلی بود. گل دوم هم داور خطای هند را نگرفت. از نظر او هند نبود ولی من دیدم. به همین خاطر اصلا وارد این بحثها نمی شوم و اتفاقاتی که در زمین رخ داد را ارزیابی نمی کنم؛ چون گاهی وقتها اوضاع علیه توست و گاهی هم به نفع تو. سخت و پیچیده است. داوران باید تصمیم بگیرند. سویایی ها هم می توانند غر بزنند ولی جایی برای گله گذاری نیست.

9

*یکی از پرتلاش ترین بردهای فصل: سویا خیلی خوب بود. در نیمه اول ما کمی کم آوردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. اگر به سویا فضای بازی کردن بدهی، مثل نیمه اول، آنها تیم واقعا خوبی هستند. ما هم می دانیم که چه کار باید انجام دهیم واطمینان داریم که باید حریفان را تحت فشار بگذاریم. به ویژه در زمین خودمان

*تهدید مونچی برای بیرون کشیدن سویا از زمین: بعید می دانم که عملکرد داوری آنقدرها دراین صحنه ها تاثیرگذار بوده باشد. داور کاری که می بایست را انجام داد. خطای هند رخ داد. من چه باید بگویم؟ وارد این بحثها نمی شوم. این بازی برای همه سخت بود. نتیجه نهایی بازی هم منطقی است.

*واکنش تند مونچی؛ شما هم بودید همین کار را می کردید؟: نه ؛ او مسئول صحبتهایش است. من کسی نیستم که بخواهم بگویم که او حق دارد یا نه. در نهایت داور بازی تصمیم می گیرد. به نظرم حرفهای او کمی تند بود ولی من مانع از حرف زدن مدیر ورزشی سویا نمی شوم.

*شرایط فیزیکی رئال: این بخش تعیین کننده این روزهای ماست. بازیکنان مثل ماشین هستند و همیشه باید از نظر فیزیکی خوب و آماده باشند. در بازی امروز ما از نظر سرعت برتر بودیم. این را می دانیم و روی مسائل مختلفی کار می کنیم. در نیمه دوم در مالکیت توپ هم بهتر بودیم

*قرار نگرفتن نام بیل و خامس در لیست: آنها کمی مصدوم بودند. گرت بیل اخیرا تمرین نکرده و به همین خاطر دعوت نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied