شمانیوز
شما نیوز

لیورپول بهترین تیم دنیا نیست!

اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، با اشاره به رکوردهای این تیم در زمان حضور سر الکس فرگوسن مدعی شده که لیورپول بهترین تیم تاریخ لیگ برتر نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  لیورپول با توجه به رکورد شکست ناپذیری خود از ابتدای فصل و اختلاف امتیاز 13 با منچسترسیتی در رده دوم در آستانه کسب اولین قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر پس از سال 1990 است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا امروز باید در آنفیلد رو در روی حریف قدیمی خود قرار بگیرد. با این حال سولشر که در زمان بازی تحت هدایت فرگوسن موفق به کسب 6 قهرمانی در لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان شد، تاکید دارد که ثبات کلید اصلی قدرتمندی است. او در این باره گفت: " اگر از دور نگاه کنید، تیم های بسیار خوب تیم هایی هستند که می توانند بارها و بارها و بارها این موفقیت ها را تکرار کنند. هیچکس از این نظر نمی تواند به سر الکس فرگوسن برسد اما من اولین کسی هستم که تایید می کنم یورگن کلوپ کاری بسیار خوب در لیورپول انجام داده است. او به خوبی می داند که چه کار می کند هرچند تازه نیمی از فصل گذشته و بازی های زیادی باقی مانده است.

34

آنها در 38 بازی گذشته خود 33 پیروزی و 5 تساوی به دست آورده اند و این 104 امتیاز است بنابراین فصلی بسیار خوب داشته اند. ممکن است در این فصل سه گانه نیز ببرند اما اجازه بدهید ببینیم در ماه می ( اردیبهشت ) در کجا قرار دارند. بازی های سختی در پیش دارند که به زودی خواهد رسید. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied