شمانیوز
شما نیوز

تصادف شدید دروازبان منچستر با لامبورگینی گرانقیمتش + عکس

باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که سرجیو رومرو، دروازه بان این تیم، در صحنه تصادفی که در نزدیکی زمین تمرین آنها صورت گرفته، حضور داشته است.

تصادف شدید دروازبان منچستر با لامبورگینی گرانقیمتش + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ باشگاه اعلام کرد که این دروازه بان در جریان این تصادف مجروح نشده است. تصاویری که پس از تصادف منتشر شده نشان می دهد که لامبورگینی 170 هزار پوندی سرجیو رومرو دچار خسارت جدی شده و خارج از مسیر جاده رو به درخت ها به گاردریل برخورد کرده است. رومرو که 32 سال دارد این فصل به عنوان دروازه بان دوم و جانشین داوید دخیا روی نیمکت شیاطین سرخ حضور دارد و هنوز در هیچ دیداری در لیگ برتر در دروازه این تیم قرار نگرفته است. 

E2SVGnC8tjrq

با این حال او در هر 4 بازی منچستریونایتد در لیگ اروپا و سه بازی این تیم در جام اتحادیه و هر دو بازی برابر ولوز در جام حذفی در ترکیب تیم اوله گونار سولشر به میدان رفته است. رومرو شب گذشته نیز در جریان شکست 0 - 2 تیمش برابر لیورپول در چارچوب رقابت های لیگ برتر در بازی ای که در آنفیلد برگزار شد روی نیمکت این تیم حضور داشت. او در تابستان 2015 به عنوان بازیکن آزاد از سمپدوریا جدا شده و به اولدترافورد آمد و قراردادی سه ساله به امضا رساند که بعدها تمدید شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied