شمانیوز
شما نیوز

عذرخواهی جالب لیورپول بابت لوویس سوارز!

اخیرا اسکای اسپورتس بسیار به مساله نژادپرستی در فوتبال می‌پردازد. پاتریس اورا، مدافع منچستر یونایتد هم اخیرا به ماجرای سال 2011 اشاره کرد که در بازی با لیورپول، لوییس سوارز به او توهین نژادپرستانه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ سوارز در آن هنگام با هشت جلسه محرومیت روبرو شد، و همین باعث شد که هم‌تیمی‌هایش، از جمله جیمی کاراگر، تی‌شرت‌هایی در حمایت از این مهاجم اروگوئه‌ای به تن کنند.

اورا در صحبت با کاراگر، مجری اسکای اسپورتس، گفت که از موضع‌گیری بازیکنان لیورپول ناراحت شده است. کاراگر که در آن هنگام کاپیتان دوم تیمش بود، از او عذرخواهی کرد: «تردیدی نیست که ما اشتباهی بزرگ مرتکب شدیم و این آشکار است.»

28

این صحبت باعث شد که باشگاه لیورپول برای اولین بار پس از 9 سال، بابت این ماجرا از اورا به صورت رسمی عذرخواهی کند. اورا می‌گوید: «نامه‌ای شخصی از پیتر مور دریافت کردم که واقعا من را تحت تاثیر قرار داد. او گفت امیدوار است که خیلی دیر نشده باشد، چون 9 سال گذشته است. حالا می‌بینم که افراد واقعا صادقی برای این باشگاه کار می‌کنند و حالا احترامم برای لیورپول حتی بشیتر هم شده است، چون آنها دارند علیه مشکلی که نژاد انسان را تهدید می‌کند مبارزه می‌کنند. من واقعا راضی هستم اما سه ماه پیش گفتم که امیدوارم شما قهرمان لیگ نشوید! رقابت بین ما بسیار سنگین است، اما در هر حال لیورپول باشگاهی در کلاس برتر است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied