شمانیوز
شما نیوز

انتقال گرت بیل به تاتنهام قطعی شد؟

خوان سانز خبرنگار اسپانیایی در برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو گزارش داده است که به تازگی دنیل لوی مدیر تاتنهام و فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید با هم جلسه ای داشته اند و در این جلسه در مورد گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید صحبت شده است.

انتقال گرت بیل به تاتنهام قطعی شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ دنیل لوی مدیر تاتنهام از این جلسه استفاده کرده است تا شرایط خرید گرت بیل بازیکن ولزی را جویا شود. رئال مادرید در تابستان 2013 برای خرید گرت بیل از تاتنهام 101 میلیون یورو پرداخت. بازیکن ولزی فصل های پر فراز و نشیبی در رئال مادرید داشته اما در این فصل آن طور که باید و شاید بازی نکرده و زیدان هم به وی اعتماد ندارد. به همین خاطر درها به روی جدایی گرت بیل باز است و هیچ بعید نیست که به لندن برگردد تا دوباره برای تاتنهام بازی کند، تیمی که با درخشش در آن توانست خودش را به دنیای فوتبال بشناسد.

در حال حاضر مشخص نیست که تمایل تاتنهام به خرید گرت بیل مربوط به پنجره نقل و انتقالات زمستانی است یا در تابستان بعدی او را می خواهند اما نباید فراموش کنیم که این اولین باری نیست که ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام شرایط خرید بیل را دنبال می کند. مربی پرتغالی در زمانی که در منچستریونایتد بود هم از رئال مادرید تقاضای انتقال گرت بیل را داشت اما مدیران رئال مخالفت کردند.

در این جلسه علاوه بر دو مدیر رئال مادرید و تاتنهام سایر مدیران دو تیم اسپانیایی و انگلیسی هم حضور داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied