شمانیوز
شما نیوز

نانت فرانسه پیراهن تیم ملی آرژانتین را میپوشد!

طبق اعلام باشگاه نانت، بازیکنان این تیم در دربی روز یکشنبه مقابل بوردو با پیراهن تیم ملی آرژانتین به میدان خواهند رفت .

نانت فرانسه پیراهن تیم ملی آرژانتین را میپوشد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   امروز اولین سالگرد درگذشت تلخ و دردناک امیلیانو سالا یکی از ستاره های آینده دار فوتبال آرژانتین است. مرگ دردناک او در شرایطی رقم خورد که بعد از قطعی شدن انتقال سالا از نانت به کاردیف، او برای خداحافظی از هم تیمی های سابقش به فرانسه بازگشته بود و هنگامی که قصد داشت تا برای ملحق شدن به اردوی کاردیف عازم بریتانیا شود، سوار بر هواپیمایی شد که این هواپیما درکانال مانش سقوط کرد و این بازیکن جوان از دنیا رفت. 

سالا در شرایطی فوت کرد که آرزوی بازی در لیگ برتر انگلیس را داشت و در مسیر محقق کردن رویایش جانش را از دست داد. حالا و به خاطر اولین سالگرد درگذشت سالا، بازیکنان نانت که آخرین تیم فوتبالی او بوده، قصد دارند تا برای بزرگداشت یاد این بازیکن آرژانتینی در بازی روز یکشنبه شان مقابل بوردو با پیراهن آرژانتین به میدان بروند. حالا آنها آخرین نسخه از پیراهن تیم ملی آرژانتین را آماده کرده اند و در مقابل بوردو با این پیراهن به میدان خواهند رفت و تمام عواید حاصل از فروش این پیراهن خاص هم به دو باشگاه فوتبال پایه ای در آرژانتین که سالا در آنها رشد کرده بود، ارائه خواهد شد.

باشگاه نانت با انتشار پستی دراین رابطه در شبکه های اجتماعی نوشت:« روز یکشنبه هزاران هوادار حاضر در ورزشگاه در مراسم بزرگداشت بازیکنی که در سالهای اخیر یکی از ستاره های تیم بود شرکت خواهند کرد. درگذشت سالا فوتبال فرانسه را تحت تاثیر قرار داد و باشگاه نانت تا همین امروز از درگذشت او زجر می کشد. این بی تردیددیداری به یادماندنی خواهد بود .»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied