شمانیوز
شما نیوز

دروازه بان بارسلونا شدیدا مصدوم شد

نتو، دروازه بان بارسلونا، احتمالا به دلیل پیچ خوردگی مچ پای خود در دیدار شب گذشته برابر ایبیزا در رقابت های جام حذفی اسپانیا مدتی را از میادین دور باشد.

دروازه بان بارسلونا شدیدا مصدوم شد

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛   بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت های کوپا دل ری به مصاف ایبیرا رفت و موفق شد به سختی و با نتیجه 1 - 2 برابر این تیم به پیروزی برسد. نتو در صحنه درگیری با کلمنت لنگله، مدافع خودی، در دقیقه 50 دچار مصدومیت شد. دروازه بان 30 ساله برزیلی توانست تا پایان بازی در زمین حضور داشته باشد اما امروز تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت تا میزان مصدومیت او مشخص شود. این چهارمین حضور نتو در ترکیب بارسلونا از زمان حضورش در این تیم بود. او در تابستان امسال از والنسیا جدا شده و با امضای قراردادی رسمی به بارسا پیوسته بود. 

4

بارسلونا شب گذشته با دو گل دیرهنگام از آنتوان گریزمان موفق شد پیروز میدان شده و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. این در حالی است که حریف بارسایی ها یک تیم دسته سومی بود اما به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کرده بود و موفق شد دروازه تیم رقیب را باز کرده و در طول بازی از تک گل خود محافظت کند اما در نهایت تسلیم قدرت ستاره های بارسلونا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied